Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 16:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: AMEDS
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 11:40 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 18:18
Berichten: 22
Hallo,

Wie weet hoet het zit met AMEDS in Polen, is dat betrouwbaar, of wordt dat nog uitgezocht?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 11:51 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Er zijn diverse mensen bezig met Ameds,m zie ook het topic op MSweb. Zover ik weet wordt er bij Ameds hard gewerkt om de zaken rond te krijgen. Het ziet er betrouwbaar uit, maar dat weet je pas echt als er een aantal mensen behandeld zijn.

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 11:55 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 18:18
Berichten: 22
ik wil nl iemand in mijn plaats laten gaan, maar ze is niet bepaald mobiel en het zou zonde wezen als we veel moeite gaan doen om haar daar te krijgen en het is niks.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 16:41 
Goblins: Volgens de trackingtopic op MSweb ga je naar de kliniek van Simka en dat is iniedergeval niet Ameds! Waarschijnlijk weet je dit wel maar toch ff voor het zekerheidje!

Van Ameds is nog niets bekend omdat daar nog niemand gediagnosticeerd en/of behandeld is (ze zijn nog niet up and running).


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 19:46 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 18:18
Berichten: 22
Ik heb me destijds ook bij Simka opgegeven, Ameds was voor mij nog te onduidelijk. en nu nog wel een beetje.
maar Ameds wil ik zo wie zo niet door laten gaan, en die vriendin had zich ook al aangemeld... dus er is een plekkie vrij in maart/april (of wanneer ze dan ook maar gan starten). ik meld me niet af, als ik er af wordt gehaald, komt er een ander van de wachtlijst, kunnen we beter iemand uit nederland nemen die daar komt en zegt dat ik niet kon en dat hij daarvoor in de plaats is gekomen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 20:38 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
goblins schreef:
Ik heb me destijds ook bij Simka opgegeven, Ameds was voor mij nog te onduidelijk. en nu nog wel een beetje.
maar Ameds wil ik zo wie zo niet door laten gaan, en die vriendin had zich ook al aangemeld... dus er is een plekkie vrij in maart/april (of wanneer ze dan ook maar gan starten). ik meld me niet af, als ik er af wordt gehaald, komt er een ander van de wachtlijst, kunnen we beter iemand uit nederland nemen die daar komt en zegt dat ik niet kon en dat hij daarvoor in de plaats is gekomen.



Dus je hoeft nu niet meer die vriendin op jouw Ameds-"reservering" te laten gaan? En je wilt nu kijken of een andere Nederlander die nog niet bij Ameds aangemeld had dat plaatsje van jou kan gebruiken?

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 22:57 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 18:18
Berichten: 22
ja, wee tni thoe hard het precies gaat, maar ik zit dus in Maart/april, in ieder geval vrij in het begin (was nu wel is snel met mailen). En vind het dus zonde om die plek op te zeggen. kan beter iemand van hier dus die kant op.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010, 16:16 
Hierbij 2 mailtjes die ik gisteren ontving van AMEDS. Ik had na de eerste mail gevraagd door wie zij zijn opgeleid in het scannen /onderzoeken van ccsvi.



Hello,

Please, see our new webpage at: http://www.ameds.pl/index-en_US.html to get more information about AMEDS, CCSVI treatment and development status of our project.

Should You have any questions, do not hesitate to contact us.

Best regards,

Dear Astrid,

Our hospital is equipped with the latest generation MRI and ultrasound equipment – this is very helpful in proper CCSVI diagnosis.
However, the most important element is proper examination protocol which has been developed by Dr. Mark Haacke (not Dr. Zamboni).
This protocol is being currently used for proper diagnosis by all medical centers conducting CCSVI examinations.
We too have access to this protocol.

Best regards,

Marcin Duszynski


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010, 22:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 feb 2010, 16:59
Berichten: 19
Woonplaats: Wormerveer
deze mail net ontvangen

Door de catastrofe van de Poolse presidentsverkiezingen vliegtuig en de dood van 88 passagiers, met inbegrip van de belangrijkste overheidsgebouwen, parlementair, en militaire ambtenaren, heeft de lancering van onze nieuwe internet service is uitgesteld tot 16 april.
Dit is wanneer gaan we alle relevante informatie over AMEDS Centrum en zijn diensten vrij te geven.
Als U dit bericht hebben ontvangen, betekent dit dat u zijn opgenomen in onze voorlopige wachtlijst voor CCSVI.
We zullen weer contact met u per e-mail op 16 april om alle relevante feiten met betrekking tot onze diensten te communiceren en te presenteren U met een internet verbinding, waar u kunt uw belangstelling voor bevestigen en voor onze diensten in te schrijven.
Deze vertraging heeft geen invloed op de datum waarop AMEDS Centrum zal haar diensten te starten.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

prettig weekend allemaal

_________________
pluk de dag


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: AMEDS
BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010, 22:39 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
16 april ......
het schiet nu lekker op 8-)

_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling