Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 18:29

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 22:42 
Vertrouw je het onderzoek Robert? Als ik onderzocht wordt dan wil ik graag dit dit goed gebeurd en door iemand die hier echt wat in ziet en er verstand van heeft, dus zich verdiept heeft in de methode van Mark Haacke.

Ik wil mij best aanmelden bij het VU, nog redelijk mobiel, nooit medicijnen gebruikt, maar twijfel erg vanwege hun eigen berichtgeving, die klinkt niet erg hoopvol.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 22:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Het hele communicatieprotocol riekt naar: we hebben haast.

Het bericht op de VU site is belabberd, deze mailberichten zijn belabberd. Bas geeft aan dat ze maar 24 mailverzoeken hebben gehad. Op MSWeb is een MSpatient die als VU patient niet mee mag doen omdat 'plots' mobiliteit een punt is.

Ze willen snel scoren, om niet achteraan te komen....denk ik. Maar het ga nie goe,,,,

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 23:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 dec 2009, 22:07
Berichten: 252
maar 24 mailtjes...

Op hun site kom je via de zoekmachine alleen nog bij het nieuwsbericht. Het is echt via dit forum dat ik uberhaupt zou kunnen achterhalen bij wie en waar ik me moet aanmelden.

Hebben ze hun eigen patientenbestand dan al benaderd? het nieuwsbericht is van 6 dec, we zijn nu 5 dagen verder..en dan moeten patienten ookal hebben terug gereageerd? Terwijl ze zelf erg terughoudend zijn.

(hoe worden normaal MenSen benaderd voor onderzoek?)

_________________
CCSVI? ken ik nie ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 23:43 
ik ben bang dat wij echt op het buitenland zijn aangewezen, of...er moet ergens in Nederland een arts bijzonder opgewonden raken van de methode Zamboni en het aandurven aktie te ondernemen.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 23:50 
Linda vm schreef:
maar 24 mailtjes...

Op hun site kom je via de zoekmachine alleen nog bij het nieuwsbericht. Het is echt via dit forum dat ik uberhaupt zou kunnen achterhalen bij wie en waar ik me moet aanmelden.

Hebben ze hun eigen patientenbestand dan al benaderd? het nieuwsbericht is van 6 dec, we zijn nu 5 dagen verder..en dan moeten patienten ookal hebben terug gereageerd? Terwijl ze zelf erg terughoudend zijn.

(hoe worden normaal MenSen benaderd voor onderzoek?)


Oproepjes op div.sites neem ik aan (bijv. ms web) of via eigen neuroloog!
Dit is volgens mij gewoon een last minute actie, dat hele onderzoek.
De vrijdag dat het nieuws naar buiten werd gebracht heb ik mijn neuroloog 's middags nog gesproken (die volgens mij veelvuldig contact heeft met de VU en in diezelfde week Polman nog gesproken heeft om te vragen hoe hij er over denkt). en hij wist nog van niets....
"Kan niet dat ze een onderzoek gaan doen. Polman zou het me wel verteld hebben"
Dus ik adviseerde hem z'n computer aan te zetten om te checken op www.CCVSI.nl :D
Ik vind het een beetje paniekerige actie van de VU en vooral slecht gecoördineerd.
Ze willen idd de indruk wekken "kijk eens hoe druk wij er mee bezig zijn...snel he? "
Ze geven summier informatie af....stel je voor dat al die 16.000 MenSen ineens allemaal getest willen worden poeh poeh poeh dat is de bedoeling niet.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2009, 23:53 
Astrid schreef:
ik ben bang dat wij echt op het buitenland zijn aangewezen, of...er moet ergens in Nederland een arts bijzonder opgewonden raken van de methode Zamboni en het aandurven aktie te ondernemen.

Astrid


:D Ga ik voor de kerst vragen onder de kerstboom 'een eigen Zamboni' :lol:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 10:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
In mijn lekenvisie:

Als ik een onderzoek ga doen en ik weet wat ik wil gaan onderzoeken en ik wil eerst mijn eigen patienten gebruiken, scan ik eerst mijn eigen patientenhistorie en selecteer geschikte patienten (en schrijf die aan). Vervolgens doe ik een oproep voor evt extra patienten met duidelijke selectiecriteria en publicieer dat ik een onderzoek ga doen.

Toch??

Het is zeer vreemd, een organisatie als het VU doet veel onderzoek dus....Zou dit een actie zijn van een beperkte groep??

Ik denk dat daar intern al wat herrie zal zijn, ik kan mij niet anders voorstellen... :mrgreen:

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 11:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Citaat:
Ga ik voor de kerst vragen onder de kerstboom 'een eigen Zamboni'




:lol: :mrgreen: :lol:

_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 11:52 
robbie schreef:
Op MSWeb is een MSpatient die als VU patient niet mee mag doen omdat 'plots' mobiliteit een punt is.

Robert


Dat ben ik! Tenzij er nog iemand een afwijzing heeft gepost op MS web. Maar volgens mij niet.

Ik begrijp overigens iets niet helemaal: mag je nu wel of niet meedoen?

Hoe mobiel ben je? Jij bent toch PP of moet ik nog even meer koffie gaan drinken het allemaal WEL te snappen? :?:
Wat is er nu precies herroepen? Dat interne mailTje of die mail van Uitdehaag?

Inge


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009, 14:01 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
O ja :lol: , ik had geen zin om te checken.

Tsja, meedoen? Roep maar wat, het is mij compleet niet duidelijk. De mail die ik ontvangen heb is een 'foutje', hoe het nu werkelijk zit???

Ik heb gevraagd om uitleg,,ff afwachten....

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling