Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 10:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2009, 12:40 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
Ik heb net gebeld met de MS verpleegkundige van het VUmc en ze gaan inderdaad in jan/feb starten met het onderzoek.
Ze gaan 20 mensen met MS uitnodigen met een gezond test persoon. Dus 20 om 20. Afhanklijk van de resaltaten gaan ze eventeel het onderzoek uitbreiden.
Verder sta je als je een mail heb gestuurd op de wacht lijst voor eventuele verdere onderzoeken. Dus afwachten maar.

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010, 15:20 
De VU heeft een bericht op de site geplaatst over het onderzoek en grote aandacht voor CCSVI:

http://www.vumc.nl/afdelingen/mscentrum ... 2/3749629/


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010, 15:46 
We leven fokkerdefok 11 februari, ik had verwacht dat ze dat onderzoekje al hadden afgerond! :(

Ik kreeg vanmorgen een afwijzing voor dit onderzoek maar blijf in het archief zitten voor de volgende ronde, we wachten het af.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010, 16:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
Ik kreeg net deze e-mail van Dr van Oosten:

Geachte heer/mevrouw,



U heeft ons eerder laten weten belangstelling te hebben voor deelname aan ons onderzoek naar het voorkomen van vernauwingen in de afvoerende bloedvaten van de hersenen, zoals die door de Italiaanse vaatchirurg dr. Zamboni zijn beschreven.

In de afgelopen weken hebben we zeer veel aanmeldingen gehad, veel meer dan nodig om ons onderzoek te kunnen verrichten.

Inmiddels hebben we dan ook de benodigde 20 MS patiënten en 20 gezonde controlepersonen gevonden.

We zullen in dit stadium dan ook geen gebruik van uw aanbod maken.

Als u er geen bezwaar tegen heeft willen we uw gegevens wel nog enige tijd bewaren, voor het geval er vervolgonderzoeken zouden komen na deze eerste studie. Als u hier wel bezwaar tegen heeft kunt u dit laten weten, dan zullen wij uw gegevens verwijderen.

We adviseren u onze website te raadplegen als u op de hoogte wilt blijven van onderzoeken die nu lopen of in de toekomst gaan lopen. Eventuele vervolgonderzoeken op dit gebied zullen daar ook vermeld worden. Zie: http://www.vumc.nl/afdelingen/mscentrum ... ek/meedoen.

Eventuele communicatie per email kunt u het beste sturen naar msspreekuur.info@vumc.nl.



Met vriendelijke groet,



dr. B.W. van Oosten, neuroloog

VUMC

Postbus 7057

1007 MB Amsterdam

Nu maar hopen dat er een vervolg onderzoek komt (ongetwijvelt) en dat ik daar aan mee mag doen>

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010, 17:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Zelfde bericht ook hier

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 jun 2010, 08:53 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
De mensen die mee hebben gedaan aan het onderzoek bij het VUmc Amsterdam zouden toch eind mei hierover een workshop krijgen. Is er al wat gebeurt of blijft het stil vanaf het VUmc Amsterdam??? Ik begin het idee te krijgen dat het stil gaat blijven en dat ze proberen om ook nu het weer te verzwijgen net als 20 jaar geleden met CTOS (als ik de naam goed heb).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 jun 2010, 09:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 feb 2010, 16:59
Berichten: 19
Woonplaats: Wormerveer
nee ze gaan het niet verzwijgen want er is eind juni een voorlichtingsdag waarin ook v. Oosten zijn verslag doet over het onderzoekje wat ze hebben gedaan over ccsvi.

_________________
pluk de dag


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 jun 2010, 11:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
rtolenaars,

Ze hebben nog helemaal niets gepubliceerd gedurende het gehele onderzoek niet. Dat is wat anders dan hoe ze het in Dubai hebben gedaan. Ze zouden toch eind mei de personen gaan informeren die meegedaan hebben aan het onderzoek. Die bedoel ik. Dat zou voor de presentatie in Berlijn plaats gaan vinden. Dat vind ik veel interresanter. Dat zou ook eerder zijn en daar ben ik dus erg geinterreseerd naar. Ik heb interesse hoe de MS mensen nu geinformeerd gaan worden en wat ze gaan vertellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 jun 2010, 12:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
Hier kan je lezen hoe en waarneer ze wat bekend maken

http://www.vumc.nl/afdelingen/mscentrum ... 2/4084347/

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 17:09 
Al iemand die wat weet? Vandaag was toch D-Day voor de deelnemers? Ik ben stikbenieuwd! :!:


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling