Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu zo 28 apr 2024, 01:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2010, 07:57 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 dec 2009, 09:16
Berichten: 17
Woonplaats: Bergeijk
Ook bij mij zijn de vernauwingen aangetroffen net onder het oor. En aan beide kanten op dezelfde hoogte, dat vond Dr.M wel heel typisch. Hij vroeg dan ook of ik wist aan welke zijde mijn eerste "uitval" plaatsvond.....en dat was aan beide zijdes....vandaar.
W.b de diameters, moet ik het antwoord nog even schuldig blijven (ik wacht op schriftelijk rapport). Wel zei Dr. V. dat de vernauwing links 80% was en rechts 90%


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2010, 10:45 
Willem57 schreef:
Het resultaat is natuurlijk het belangrijkst: ik heb weinig over jouw al dan niet vooruitgang gelezen: hoe staan de zaken bij jou? (Het zou dan eigenlijk wel in 'jouw' thread moeten komen.)


Heel even offtopic: Zoals ik in mijn thread heb gezegd: Ik ben liberated maar voel me 'nog' niet liberated maar over een week of 2 doe ik weer verslag (1x per maand).
Geen wonderbaarlijke toestanden hier in iedergeval. :roll:


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2010, 10:58 
Offline

Geregistreerd: do 04 feb 2010, 14:32
Berichten: 47
Cor schreef:
Ook bij mij zijn de vernauwingen aangetroffen net onder het oor. En aan beide kanten op dezelfde hoogte, dat vond Dr.M wel heel typisch. Hij vroeg dan ook of ik wist aan welke zijde mijn eerste "uitval" plaatsvond.....en dat was aan beide zijdes....vandaar.


Mijn eerste uitval was ook aan beide kanten (beide benen) en onze vernauwingen zitten op dezelfde hoogte. Typisch!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2010, 11:56 
Alhoewel deze discussie een andere wending heeft genomen: mijn vernauwing is aan de linker jugular en ik heb juist alleen rechts problemen (been wordt mank, rechter hand doof gevoel; al kan dat ook tgv RSI zijn, verder alleen aan de rechterkant van het lijf wat gevoelsbeperkingen; dit is door de neuro geconstateerd door die krasjestesten; geeft je huid een reactie door te rillen oid; is zo weinig dat ik zelf niet had opgemerkt). Links werkt alles nog perfect, terwijl ik toch rechts ben.

Maar zoals mijn vrouw al opmerkte: het moet bij jou natuurlijk weer net even wat anders zijn.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2010, 12:18 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Ik heb nog geen onderzoek gehad zal dit 31 mei krijgen via privatescan. Ik vraag me wel af of de personen waarbij de vernauwing dicht bij de oren zit vroeger vaak last hebben gehad van oorontsteking.

Ik heb namelijk veel oorontsteking gehad toen ik ongeveer 4 jaar was en ben nu erg nieuwsgierig of bij mij de vernauwingen dicht bij mijn oren zullen zitten.

Ik ben erg nieuwsgierig en hoop op veel reacties. Mogelijk dat we dan dichter bij de oorzaak van vernauwingen van de juglars kunnen komen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling