Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu ma 13 apr 2026, 20:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Goed nieuws uit Buffalo!
BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 10:07 
Heel veel goed nieuws in de nieuwsbrief van Buffalo.

Samenvatting

Je kunt je hier opgeven voor ontvangst van de nieuwsbrief.

Ik heb er de hele nacht niet van geslapen (doe ik anders ook niet :lol: )

Laatst bijgewerkt door Gast op za 06 feb 2010, 23:06, in totaal 2 keer bewerkt.

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 10:19 

Idd veelbelovend. ik word er ook heel blij van. :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 11:18 

feest feest feest

Dit maakt het aftellen tot zondag wel een stuk makkelijker :)

Maar er is geld nodig, dus nu MSR en MS anders maar 1001 verzoeken doen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 11:31 
Wat een feestelijk ochtend zeg!

Dat is fijn wakker worden. Ik kan het niet anders lezen dan goed nieuws... :D

Stuiterend achter de PC!!! :D :D

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 11:56 
Dit is weer een enorme breakthrough!
Dr. Robert Zivadinov kon het niet langer voor zich houden :mrgreen:

Ik heb dit kortgesloten met MSR...
Ik zie diagnose en 'research'-treatment in razend tempo dichterbij komen in NL :!:
Als deze vloedgolf uitgroeit tot de verwachte tsunami is het ook hier niet meer te stoppen...

Geweldig weekend allemaal :ugeek:

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 12:13 

Ja, mooi he!

Typisch gevalletje van; wat nou geen CCSVI................BOINK! Ziehier, nog iemand vragen? :lol: :lol:

Wat ik ook erg waardeer is dat ze in Buffalo steeds enthousiaster worden. Ik denl dat ze (zoals Zidanov ook stelt) binnen afzienbare tijd het CCSVI verhaal perfect in kaart hebben gebracht, met diagnose, oorzaak...de hele santekraam en nu echt hard wordt gemaakt dat CCSVI >> MS is!

Het is ook goed dat ze vanaf volgende week veel meer MS-ers gaan testen, zal de CCSVI theorie alleen maar sterker bewijzen. Da's een slimme zet, want de 'azijnzeikers' gaan nu roepen; jaaaa, een aantal van 2000 is niks, moet minimaal 10000 zijn.
Er zal voldoende animo zijn, ik weet niet wat het tempo is waarin ze kunnen scannen, maar hoop dat ze vrij snel op hoge aantallen zullen zitten.

Wat mij nieuwsgierig maakt is dat Zidanov zegt dat ze in de toekomst een behandel trial gaan uitvoeren met een methode die anders is dan die van Zamboni en Dake!

Robert

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 12:23 

Ton,

Citaat:
Ik zie diagnose en 'research'-treatment in razend tempo dichterbij komen in NL :!:

Wishful thinking?? :roll:

De 'onwillenden' hebben nog steeds iets om zich achter te verschuilen.....Buffalo gaat een trial doen en de juiste behandeling laat op zich wachten (als je het zo wilt lezen :( Dus waarom gaan 'ze' tijd en geld in iets steken wat nog in de onderzoeksfase zit??? Plus dat de VU nog steeds een erge 'ok, als het dan echt moet doen we een onderzoekje' houding heeft. Het VU lopen ze echt niet zomaar voorbij (helaas).
Uiteraard hoop ik ook dat er een 'Zidanov' rondloopt in NL....maar ik denkt dat er pas actie komt nadat onderzoek+diagnose+behandeling echt in kannen en kruiken is....staat voor mij nog steeds op plusminus 2012.

Robert

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 12:50 

ja het zal hier niet opeens geregeld zijn ben ik bang. Maar als er maar genoeg druk wordt uitgeoefend en er research blijft komen dan kunnen ze er niet meer om heen.

Robbie, ik ben ook rázend nieuwsgierig naar die afwijkende behandelmethode!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 12:55 
Ik denk dat we ons krachten nu meer dan ooit moeten bundelen en, gesterkt met de onderzoeksresultaten uit Buffalo, zwaarder geschut uit de kast moeten trekken...

Dutch Cheer & Sesj gaan al een sterkte 1-vandaag organiseren en als de Buffalo publicaties daar verschijnen waar men in NL gevoelig voor is met overdruk van hoog-in-het-aanzien-staand ccsvi.nl ;) dan zie ik het waarachtig dit jaar nog in NL gebeuren (experimental treatments net zoals in Polen).

Voor degenen die zich binnenkort in Polen (moi) of Frankfurt alleen laten scannen zouden we nog als interessant vergelijkingsmateriaal kunnen fungeren als men in NL aan de slag gaat...

De aangekondigde 'new treatments' zijn idd zeer boeiend, men heeft dus al een alternatief op het oog... Misschien doen Zamboni en Salvi daar zondag al uitspraakjes over...

BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 13:00 

Zeker een waanzinnig bericht, kan niet snel genoeg beginnen!! Nu maar hopen dat 1 vandaag dit bericht mee neemt!!!

Jullie allemaal een fijn weekend!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]