robbie schreef:
Nanda,
We moeten echt wat objectiever worden ten opzichte van de studies en trials die uitgevoerd wotden. Ik begrijp dat jij je niet realiseert wat het opzetten van een trial inhoudt. Dat ligt aan strakke banden, waarschijnlijk is het niet de trial die Buffalo (Zivadinov) beoogt,, maar het is een trial die in ieder geval de goedkeuring heeft gekregen van de beoordelingscommissie
Ik heb de uitgangspunten van de BNAC trial nog niet gelezen, waar heb jij ze vandaan?
Robert
Op het THISISMS forum kan je daar alles over lezen in het Sclafani topic.
Dat is dus juist waar ik me zo kwaad over maak , ik heb dr. Sclafani's maandenlange voorbereidingen gevolgd en het is niet zomaar een opzetje , maar de manier waarop hij afgewezen word is schandalig.
Daar kan je ook lezen welke trials er zijn opgezet en goedkeuring hebben gekregen en dat zijn er best veel maar geen enkele behalve BNAC met behandeling daarin opgenomen. Dat betekent dat we als we op Amerika moeten wachten zomaar 5 jaar verder zijn.
Misschien niet helemaal objectief , maar de berichten van de laatste dagen , VU/Duitsland/Sclafani maken me moedeloos en
achterdochtig.