Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 25 apr 2024, 23:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010, 23:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 mei 2010, 00:10
Berichten: 295
CCSVI.nl: Exclusief interview met prof. dr. Zamboni

Exclusief interview van CCSVI.nl met prof. dr. Zamboni op de jaarlijkse bijeenkomst van de Europese Vereniging van Vasculaire Chirurgie op 18 september in Amsterdam. Prof. dr. Zamboni sprak over CCSVI voor een internationaal gezelschap van vasculaire chirurgen. Het interview werd na de lezing gehouden in de lunchpauze. (het interview is in twee delen)

Deel 1



Deel 2



Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 08:31 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Esme en Alphons, ontzettend bedankt!

Geweldig interview, fantastische man.... hij geeft antwoorden zonder voorbehoud... prachtig.

Deze filmpjes maken mij erg gelukkig en ik zit hier nu te typen met een brok in m'n keel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 08:47 
Offline

Geregistreerd: wo 30 dec 2009, 10:03
Berichten: 53
Esmee & Alphons, CHAPEAU !!! Er staat nog veel meer te gebeuren in de toekomst, dat is wel duidelijk.

Indien jullie dr. Zamboni in de toekomst weer spreken, willen jullie hem namens mij bedanken voor het teruggeven van mijn leven! Wat andere doktoren weigerden te doen heeft deze man voor elkaar gebokst. Prof. dr. P. Zamboni, BEDANKT !!!

Bart.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 11:23 
Offline

Geregistreerd: vr 02 jul 2010, 09:36
Berichten: 169
Bedankt voor het interview! Ik heb echt heel veel respect voor dr. Zamboni en zijn missie om CCSVI nu ook bij vaatchirurgen onder de aandacht te brengen. Wat een deskundige, oprechte en vriendelijke man!

Leuk om te horen dat hij zegt dat MS-patiënten heel slim, heel vastberaden en heel erg geïnteresseerd zijn. Dat ze echt alles heel goed weten en in staat zijn om heel goed onderscheid te maken tussen wat waar is en waarschijnlijk niet zo waar is. Fijn dat we op deze manier toch ook een (klein) steentje kunnen bijdragen.

Ook erg interessant wat hij verteld over de azygos. Ik heb PPMS en mijn azygos is minder ontwikkeld, dus ik blijf dit zeker volgen!

Ik hoop dat er in de toekomst nog meer van deze interviews mogen komen.

Groetjes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 12:55 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Prachtig interview. Jullie allemaal bedankt !!

Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 30 sep 2010, 19:13 
Offline

Geregistreerd: wo 08 sep 2010, 15:58
Berichten: 15
Heel bijzonder deze video, temeer er bij mijn man ook een stenose is geconstateerd in de Azygos.

Wij hebben het verslag gelezen, wat Dr. Beelen naar de huisarts heeft toegestuurd.
Daar stond in dat hij ook een stenose heeft in de vena Innominata links en de R. Jugular.
Het eerdere bericht van mij over een stenose in de holle poortader, was dus niet juist (gelukkig)

Kan iemand mij vertellen waar de Innominata vena zit en welke functies die heeft?

Wij hebben onze vaatarts de CD van de CT-scan gegeven en die laat alles beoordelen door een interventie radioloog.
Zodra hij hier meer over heeft gehoord zal ie ons terugbellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2010, 22:05 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Dank je wel voor het interview
Geweldig


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2010, 23:00 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
vrouwvan man schreef:
Kan iemand mij vertellen waar de Innominata vena zit en welke functies die heeft?


Volgens mijn info is het een andere (verouderde) naam voor de brachiocephalische aderen. Het zijn twee grote aderen die samenkomen en dan de superior vena cava vormen. Ze voeren zuurstofarm bloed van nek, hoofd en arm naar de rechterboezem van het hart. Het is geen mooi plaatje, maar je weet nu wel ongeveer waar het ding zit ;)

Bijlage:
figure1.gif
figure1.gif [ 29.06 KiB | 17656 keer bekeken ]

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 okt 2010, 16:10 
ccsvi.nl nu internationaal 'in the picture' ;)

http://www.msrc.co.uk/index.cfm/fuseact ... ageid/2955

(beetje scrollen a.u.b.)

Het lijkt een beetje op het droste effect, maar zeker een compliment voor onze moderatoren, eigenaren.. whatever: Aphons en Esmee.

Nu je toch op de hyperlink klikt: let ook even op het eerste artikel van dhr. Zamboni et.al.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 02 nov 2010, 15:52 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
CCSVI.nl in de Italiaanse bocht http://www.fondazionehilarescere.org/it ... .html#ev10 :mrgreen: 8-) :lol:

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling