Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu ma 13 apr 2026, 20:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 16:26 

TvG schreef:
Ik ben het dit keer helemaal met je eens Willem.
Volgens mij heb je je tot de feiten beperkt en een plausibel verband gelegd, dat er vervolgens weer zo allergisch naief op wordt gereageerd moeten we maar voor lief nemen...

Ik ben zeker niet naief (ik ga er vanuit dat op mijn reactie gedoeld wordt). Ik vind het ook een merkwaardige actie, maar ik vind het ook niet kloppen dat iemand eigenlijk per direct veroordeeld wordt. Daarnaast ben ik bang dat 'nieuwe' en 'bestaande' forummers afgeschrikt worden door de felheid waarop er gereageerd wordt. En dat is jammer, want volgens mij is het CCSVI draadje juist ook bedoeld om mensen te helpen hun weg te vinden door het labyrinth van CCSVI en alles wat er aan vasthangt. En reken maar dat er iedere dag een berg nieuwe lezers bijkomen.

Het stuk is door Ton op een prima manier weerlegd, dat zou toch voldoende moeten zijn..

Het Erasmus bericht is overigens net weer gepost op het forum, nu door iemand anders; maar meteen even de CCSVI-politie op af sturen...? ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 16:49 
Alleen zwijgend voorkomen we misverstanden.

Als je het bericht van Willem57 goed leest op msweb veroordeeld hij niemand.
Hij stelt iets vast en die dame in kwestie zou kunnen reageren.
lezen, interpreteren, suggestief, objectief, subjectief het is en blijft een hele klus, en soms een verdomd vermoeiende.

Ik denk dat we ons over nieuwkomers geen zorgen hoeven te maken, zij die willen, vinden wel. ;)

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 16:54 

Het blijft opvallend (welke reden er ook achter mag zitten) dat mensen die nog nooit een berichtje in het CCSVI-draadje hebben gepost of mensen die zelden iets posten en als ze het dan doen het altijd iets is om CCSVI te ontkrachten (gelukkig altijd op een vrij simpele manier te weerleggen, maar dat lijkt geen zoden aan de dijk te zetten) toch aan komen zetten met dat zelfde bericht.

Het geeft i.i.g. aan dat ze de rest van het topic niet gelezen hebben, anders zou er geen andere reden meer te verzinnen zijn dan etterbakken en dat zou toch echt triest zijn. Maar omdat je van de Mods niets mag zeggen over dat soort postings en we gaandeweg onszelf ook al zelfcensuur opleggen, wordt het langzamerhand tamelijk vervelend.

Grappig (op een wrange manier dan) dat het net CCSVI en MS lijkt: welke rol CCSVI/...... ook speelt bij het ontstaan en de ontwikkeling van MS/forumfrictie, vast staat dat als je CCSVI/...... oplost dat je dan i.i.g. één stoorzender uit de lucht hebt wat nooit slecht voor het geheel kan zijn.

Afijn, vul de ontbrekende woorden in op de stippellijn en kleur de plaatjes :mrgreen:

Met het goede dat je doet

(Karel Glastra van Loon 1962-2005)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 17:06 
ëén iemand haalt het bloed onder mijn nagels vandaan dus die ga ik op de negeerlijst zetten (zelfbescherming), mocht er door die meneer boven alle verwachting nog iets zinnigs gemeld worden stuur mij dan even een PB :lol:

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 17:09 
madysy schreef:
ëén iemand haalt het bloed onder mijn nagels vandaan dus die ga ik op de negeerlijst zetten (zelfbescherming), mocht er door die meneer boven alle verwachting nog iets zinnigs gemeld worden stuur mij dan even een PB :lol:

Je zult lang moeten wachten op een PB vrees ik.

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 17:15 

madysy schreef:

Helpt toch niet, want de reacties zie je toch nog wel?

Met het goede dat je doet

(Karel Glastra van Loon 1962-2005)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 17:25 
Ja die zie ik wel, maar daar scroll ik overheen...hofdzaak is dat ik niet accuut op mijn vingers moet gaan zitten als ik iets van hem lees :roll:

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 18:59 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een beetje verwarrend en tijdrovend om mee te kunnen komen :lol: ... Nu moet ik eerst weer naar MSweb om te kunnen beoordelen waarop gedoeld wordt... Ik heb vanochtend (in mijn pauze) even snel gelezen. Heb ook het bericht van Willem57 gelezen... er niet zoveel aanstoot aan genomen... ik begrijp wel waarop hij doelt, heb zelf ook even gekeken bij de dame in kwestie, en inderdaad: Dit was haar enige CCSVI-lijntje...

Nu heb ik weer een kwartiertje pauze, en er is kennelijk een man die genegeerd gaat worden... wie dan? Moet ik weer eerst alles lezen? Want nieuwsgierig ben ik wel, maar ik heb zo weinig tijd (helaas)...
Die meneer heeft kennelijk iets gezegd dat niet door de beugel kan.

Kunnen we dan niet gewoon ook even citeren hier? Zodat de ccsvi'ers het ook begrijpen? Ik word langzaam maar zeker anti-MSweb, maar dat heeft met name te maken met de zeurderige manier waarop de 'tegenstanders' blijven zeveren.

In mei ga ik naar Frankfurt... de exacte datum hoor ik nog.

Groet,
Xuup

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 19:07 
You've got mail darling....

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 19:10 
Nou Xuup,
Die man heeft 123 nog nooit wat zinnigs gezegd behalve te pas en onpas beledigingen rondstrooien.

:idea: ;)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]