Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 14:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 sep 2011, 21:14 
Offline

Geregistreerd: za 27 aug 2011, 21:01
Berichten: 1
Hallo, ik ben Ton. Ik heb 4 jaar MS en wil ook een ccsvi behandeling aangaan. Ik hoor over slechte invloed van griep prik.
Zelf heb ik slechte ervaringen met een prik van Betaferon na een pretkuur. De pretkuur sloeg goed en snel aan maar na een betaferonprik was ik alle voordeel in een keer kwijt. Wie heeft ook deze ervaringen?? groeten Ton


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 sep 2011, 21:55 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 mei 2010, 00:10
Berichten: 295
Welkom op ons forum, Ton 8-) Dit forum (en onze site) gaat over CCSVI en alles wat daar mee te maken heeft, direct en soms ook meer zijdelings. Daar hebben we heel bewust voor gekozen, omdat wij de waarde van CCSVI-onderzoek voor behandeling van MS zien en mensen willen informeren over dit onderwerp.

Als je medicijnen slikt/spuit/toegediend krijgt die je immuunsysteem beïnvloeden (waarbij dan maar aangenomen wordt dat MS een auto-immuunziekte is), dan heb je een grotere kans dat andere binnendringers die anders uitgeschakeld zouden worden door dat immuunsysteem nu ongehinderd of minder gehinderd je lijf binnen kunnen dringen. De griepprik zou moeten voorkomen dat de diverse griepvirussen (niet verwarren met verkoudheidsvirussen) je ziek maken doordat je lichaam op de griepprik reageert met aanmaak van afweerstoffen tegen deze virussen, zodat die een echt griepvirus onschadelijk kunnen maken. Mits je immuunsysteem dus adequaat reageert wat niet altijd kan als bijv. door medicatie sommige reacties van bepaalde immuuncellen verminderd of stopgezet zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling