Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 14:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2010, 21:35 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
Astrid schreef:
mijn neuroloog was onder de indruk van mijn verhaal, over vaatproblemen binnen mijn familie, klachten die ik zelf heb en kan koppelen aan vaatproblematiek : erg koude handen, regelmatig flauw vallen,. lage bloed druk, onrustig gevoel in de benen( restless legs).
Mede hierdoor wilde zij zeker het ccsvi verhaal serieus nemen.

Misschien weet jij van vaatproblemen binnen de familie.

Astrid


Ja mijn oma, tante en moeder spataderen en mij vader had in 2005 een vernouwde ader bij zijn hart waarvoor hij een stens in de ader heeft gekregen.

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2010, 21:48 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Astrid;

mijn mam had altijd koude handen/voeten
mijn oma werd gedotterd
de moeder van mijn oma had trombose,tja.........


_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 09:54 
Zamboni denkt aan aangeboren afwijking, en ik zelf denk ook dat hij daarin gelijk heeft. komt omdat ik veel klachten herken, ook van jong af aan.( je weet wel, de puzeelstukjes die op de plek vallen)

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 10:03 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Ik ben ervan overtuigd dat ik op mn 10de al uitvalsklachten had...en ik heb foto's als baby dat ik er al ontzettend moe uitzie - zúlke wallen. :lol: Ik denk ook dat het iets aangeborens is want ik voel me mijn hele leven al zo, alleen steeds erger.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 20:42 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
Ik heb vandaag dus het gesprek gehad met de neuroloog en mijn MS verpleegkundige.
Ze waren niet echt heel positief over dhr Zomboni zijn onderzoek en behandeling.
Ze zeiden wel als het goed word onderzocht en het blijkt allemaal waar te zijn het een grote doorbraak kan zijn.
Verder zullen ze in het MCA geen onderzoeken doen om te kijken of er bij mij/ons CCSVI aanwezig is.
Ze willen en moeten eerste de onderzoeken van het VUmc afwachten.

Toen ik zei dat over ca. 2 a 3 weken Buffelo met hun eerste bevindingen naar buiten komen over CCSVI zei hij dat Buffelo geen bekende of groot neurologisch onderzoek centrum is.
Nou weet ik daar niets van.

Verder raden hij mij af (net als het VUmc) om naar bv Polen af te reizen voor een behandeling.
Hij zei wacht de onderzoeken af tot bewezen is via goed onderzoek of het allemaal waar is en/of werkt.
Er werd ook gezegt dat er in het verleden al zoveel onderzoeken met medicijnen, stamsel enz. zijn geweest en ook later niets opleverde. Toen zei ik dat er nu weldegelijk mensen zijn waarbij de vaten behandeld zijn en daadwerklijk verbeteringen optraden. Toen zeiden ze dat het een plazepo effect kan hebben zelf na 2 jaar. Weet niet of dat echt kan, lijkt mij niet.

Ze vonden de artiekelen in de krant en met name de Telegraaf belachelijk. Ze vonden het verhaal van Sjes ook niet echt gepast zo niet belachlijk.
Ik heb toch het idee dat de neuroloog en misschien zelfs de MS verpleegkundige zich niet goed genoeg hebben ingelezen over de CCSVI ontwikkelingen. Hopelijk gaan ze dit in de toekomst wel doen.
Ik hoop zo dat de onderzoeken van Buffelo en VUmc hun uitspraken weg vagen.

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 20:46 
Tja...hebben ze het laatste nieuws zeker nog niet gehoord....


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 21:03 
Offline

Geregistreerd: zo 24 jan 2010, 12:51
Berichten: 1
hallo ik ben afgelopen vrijdag bij dr pollman geweest en die had mij te melden dat hij druk is met onderzoeken en het leek hem hoogst waarschijnelijk dat er wat uit het onderzoek komt,maar zei hij alles kan.Daarom kreeg ik een dikke envolepe met een ander onderzoek waar ik aan mee mag doen(Imaging of Rituximab-89 gelabelde Rituximab afgebeeld met behulp van (PET)scans.ik wet niet wat ik hiermee moet advies is welkom.groetjes Laura sier


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 21:28 
Het spartelen der neurologen gaat (begrijpelijk) door... de kunst is nu om daar doorheen te blijven prikken 8-)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 21:32 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
madysy schreef:
Tja...hebben ze het laatste nieuws zeker nog niet gehoord....


en dat is?

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 21:47 
richard14 schreef:
madysy schreef:
Tja...hebben ze het laatste nieuws zeker nog niet gehoord....


en dat is?


Kijk maar even in dit topic... :lol:
CCSVI erkend als vasculaire aandoening


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling