Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 09:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 22:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
madysy schreef:
richard14 schreef:
madysy schreef:
Tja...hebben ze het laatste nieuws zeker nog niet gehoord....


en dat is?


Kijk maar even in dit topic... :lol:
CCSVI erkend als vasculaire aandoening


Waar staat dat dan?

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010, 22:32 
Onder nieuws....


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2010, 09:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
ja gister zag ik dat nog niet staan, maar heb het nu gelezen. Zijn weer mooie ontwikkelingen.
Ben benieuwd wat er in nederland mee gat gebeuren.

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2010, 11:07 
Richard...mijn 'Vogel' heb je zeker niet gesproken he??? :(


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2010, 12:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
madysy schreef:
Richard...mijn 'Vogel' heb je zeker niet gesproken he??? :(


Nee, helaas die was er niet. Ik hem mijn MS verpleegkundige een e-mail gestuurd met de3 vraag hoe dr Vogel er over denkt.

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010, 17:29 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Een heel goed stuk waarom MS geen auto-immuunziekte kan zijn (engels):

Geschreven door "Taxi" op TIMS.

Citaat:
Hi

Don't know if anyone is going to find this useful but I've posted a white paper I wrote about CCSVI, introducing it, refuting the autoimmune theory of MS, describing CCSVI and showing the depth of research behind it.

I have plagiarised unashamedly from TIMS and other comments I've seen, but I haven't been able to attribute everyone - I am very happy to include specific references to people's comments but please forgive me for not doing so as I was on a deadline to get it done before our appointment. Just PM me to get the correction made.

The idea is to introduce CCSVI to a GP who hasn't heard of it. It's not intended to be completely authoritative - I also took copies of some of the Zamboni work to ours. My approach is to try to refute the obvious objections first. No reasonable person can say "but it's autoimmune! everyone knows that!" when there is evidence in front of them that it isn't.

If anyone wants to download it please visit http://public.me.com/inomial

I'm very happy to receive comments and suggestions via PM.

Cheers & thanks to all
Mark


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 16 feb 2010, 14:50 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Ik heb as donderdag een afspraak met mijn neuro. Ik wilde wat meenemen maar wist niet precies wat. Dus ik heb nu 51MB aan gegevens op een cdrom gebrand. :lol: Ik ga dat niet allemaal meesjouwen hoor!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010, 14:37 
Offline

Geregistreerd: vr 12 feb 2010, 19:13
Berichten: 28
Ik had kortgeleden een afspraak met mijn neuroloog en heb het onderwerp ccsvi aangehaald. Hij vond het allemaal onzin en er was maar 1 persoon die er beter van werd en dat is dr. Zamboni, daarmee was ik dus uitgepraat.... Ik weet nu iet goed hoe ik dit verder moet aanpakken. Ik wil gewoon weten of ik die aandoening heb omdat mijn ouders allbei ook aandoeningen met de vaten hebben en bij mijn moeder was er een aangeboren afwijking. Ik heb de secundaire progressieve vorm van ms en ga veel te snel achteruit en wil niet wachten totdat alles wetenschappelijk onderzocht is, dit wil mijn neuroloog wel en tot die tijd doet hij niets. Kun je dit onderzoek ook buiten de neuroloog laten doen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010, 14:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 16 dec 2009, 22:58
Berichten: 102
Woonplaats: purmerend
gras schreef:
Ik had kortgeleden een afspraak met mijn neuroloog en heb het onderwerp ccsvi aangehaald. Hij vond het allemaal onzin en er was maar 1 persoon die er beter van werd en dat is dr. Zamboni, daarmee was ik dus uitgepraat.... Ik weet nu iet goed hoe ik dit verder moet aanpakken. Ik wil gewoon weten of ik die aandoening heb omdat mijn ouders allbei ook aandoeningen met de vaten hebben en bij mijn moeder was er een aangeboren afwijking. Ik heb de secundaire progressieve vorm van ms en ga veel te snel achteruit en wil niet wachten totdat alles wetenschappelijk onderzocht is, dit wil mijn neuroloog wel en tot die tijd doet hij niets. Kun je dit onderzoek ook buiten de neuroloog laten doen?



Ja bv. in Polen, maar dat moet je zelf betalen. Is volgens mij nu ook een vrij lange wachtlijst.

_________________
www.richardhoddefoto.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010, 14:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Zie hier voor behandel plaatsen

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling