Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 20 apr 2024, 11:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 23 feb 2010, 20:31 
Ik kan me voorstellen dat ik na een operatie zou zeggen: Hé die piep is weg... zoals mijn KNO al zei:
Als jij lekkerin je vel zit, dan is je piep verdwenen.

Nou ja de tijd zal het leren, was gewoon heel nieuwsgierig.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010, 12:25 
Offline

Geregistreerd: vr 12 feb 2010, 19:13
Berichten: 28
Ik heb inderdaad ook sinds 1 1/2 jaar ook een hoge piep in mijn oor soms is het een ruis. Deze is het afgelopen half jaar wel verergerd. Ik hoor het niet de hele dag, maar kan soms we hinderlijk zijn. Mij gehoor is verder wel goed met uitzondering van oostindisch doof zijn af en toe....

Gras


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010, 16:53 
Ook ik heb regelmatig last van hinderlijk oorsuizen.
Altijd dat geruis en soms gepiep.
Ik ga wat doen met de tips van Linda die ik hier nu lees + het supplement Selenium.

Hebben jullie nog amalgaanvullingen? Deze kunnen een rol spelen, er is sowieso verband gelegd tussen gebruik amalgaan en MS.
Ik heb ze niet meer, uiteraard wel gehad. :evil:
Voor info kun je googlen op biologische tandarts.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010, 17:43 
Nou de vitamine A van Linda lijkt me wel wat, en misschien magenesium ook... maar ik moet wel zeggen dat het niet verstandig is zomaar extra te slikken...

Magnesium is ook nodig voor een goede nachtrust... Nou heb ik daar geen last van: Van een goede nachtrust, dus een tekort hieraan kan ik me voorstellen.

Orthomoleculair arts dus maar even bezoeken (of hoe schrijf je dat) om mijn bloed eens door hen te laten bekijken.
Ik ken mensen die daarbij veel baat hebben gehad.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010, 18:05 
xuup schreef:
Orthomoleculair arts dus maar even bezoeken (of hoe schrijf je dat) om mijn bloed eens door hen te laten bekijken.
Ik ken mensen die daarbij veel baat hebben gehad.



Weet jij een goede arts in Haarlem? Ik zou daar ook graag heen willen, beetje structuur aanbrengen in m'n supplementenverbruik.
Heb overigens wel heel goede adviezen gekregen bij van der Pigge.
Ik heb jaren in Haarlem gewoond, woon nu in de Bollenstreek, het eerste dorpje over de grens van N-Holland.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2010, 20:31 
Hoi,

Van de Pigge, jawel... onze kruidenman.
Hillegom? Heb ik ook gewoond...

Ik moet even rondvragen, ken wel een paar orthomoleculaire therapeuten... ga even opzoek, ik wil eigenlijk een arts.
Maar via een arts heb ik wel het adres gekregen van een orhtemolecuaire therapeute hier in Haarlem. Zei ried mij haar aan en zei erbij dat ik een Vega test moest laten doen (ook in verband met magnesium tekort)... Ik zoek het morgen even op. Je hoort het van me.

Groetjes,

Xuup


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 10:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Ik denk ook dat je een ortho arts nodig hebt ipv een ortho therapeut, de artsen hebben een betere kijk op de zaken en weten meer.

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010, 13:11 
Dank je Robbie.
Ik zag je bericht pas nadat ik een afspraak had gemaakt met therapeut. Hij zit al 20 jaar in het vak.
als het niks is, ga ik gewoon weer naar de volgende.

Vanmiddag ga ik even informeren in de omgeving of ik aan deze man iets heb.

Groet,

Xuup


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 maart 2010, 11:50 
Offline

Geregistreerd: wo 31 maart 2010, 11:34
Berichten: 1
Woonplaats: Delfzijl
Hoi,

ik ben vandaag voor het eerst op dit forum, dus vandaar deze late reactie.

Toevallig vertel ik gister nog tegen mijn vriend dat ik een hele tijd last heb gehad van piepjes in 1 oor. Ik zeg altijd of het net was of iemand morse code aan het piepen was in mijn oor.
Dit was tijdens mijn 1e verschijnselen van MS, toen ik een kuur had gehad ging het weg.

Zelf dacht ik dat het kwam omdat mijn oren vaak dichtslaan en dat daardoor mijn trommelvlies beschadigd is. Maar het zou dus ook met de MS te maken kunnen hebben.

Groetjes Sonja


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 31 maart 2010, 15:54 
Offline

Geregistreerd: vr 19 feb 2010, 19:07
Berichten: 5
Hoi allemaal, heb al jaáááááren last van oorsuisen.
Soms is het wat beter soms wat erger maar nooit weg.
Denk nu dat het toch te maken heeft met vernauwde aders.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling