Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 13:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

CCSVI diagnose
Geen plannen 0%  0%  [ 0 ]
Geen plannen, wacht op meer onderzoek 11%  11%  [ 3 ]
Geen plannen, wacht op vergoeding 15%  15%  [ 4 ]
Sta ingepland voor diagnose in NL 0%  0%  [ 0 ]
Sta ingepland voor diagnose in buitenland 48%  48%  [ 13 ]
Al gediagnostiseerd (CCSVI positief) 22%  22%  [ 6 ]
Al gediagnostiseerd (CCSVI negatief) 0%  0%  [ 0 ]
Al gediagnostiseerd (CCSVI onbekend) 4%  4%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 27
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 00:43 
Xuup, Marian Simka is een man (vrijgezel weet ik niet ;-) )

Astrid, welke invloed zou een werkgever kunnen uitoefenen op een wachtlijst in Polen?
Ga er van uit en hoop dat men niet gevoelig is voor dit soort praktijken maar wie weet bezwijken ze in Polen wel voor een bak geld en hoort er straks iemand dat z'n geplande liberation wordt uitgesteld... Ga je daar dan echt blij mee kunnen zijn?


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Is het wat voor je?
simka.jpg
simka.jpg [ 2.27 KiB | 9018 keer bekeken ]
Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 08:59 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Xuup, l.o.l.

is die Sim wat voor je ? :mrgreen:

alles op zijn tijd dur komt er eentje op je pad ,sure thing ;)

_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 10:13 
Ohhh, haha. Wat erg Ton! Nou ik Sim gewoon een leuke pet op, dan ziet er een beetje gezellig uit :lol:...

Met betrekking tot Astrid wil ik graag opmerken dat ik het fantastisch vind dat haar werkgever zo meedenkt! Ik hoor wel eens andere verhalen en heb die zelf ook bij mijn vorige werkgever (maar ik ben per 1 december lekker overgestapt naar de hogeschool, dus van die man heb ik geen last meer :) ).

Wat Ton zegt, is de manier van denken die hoort bij schaken: Welke gevolgen heeft het als ik deze of die stap zet... het is altijd handig om op de lange termijn te kijken, en het zou inderdaad zomaar kunnen zijn dat een versnelling voor jou een vertraging voor een ander zou kunnen betekenen. Dat zou ikzelf in ieder geval nooit willen.

Via MSWeb vernam ik dat (ziekenhuis in) Bulgarije in het bezit is van Japan. De wachttijden daar zijn korter. Als je dus op korte termijn iets voor jezelf wilt betekenen, zou ik daarheen gaan waar de wachttijden nog niet heel erg lang zijn.
(Er is al iemand naar Bulgarije, dus houd het nieuws op MSweb en CCSVI in de gaten, zou ik zeggen...)

Of schrijf je in bij Ameds (zie een van de andere actieve lijnen). Je kunt bij hen zowel de diagnose als de behandeling laten uitvoeren. Wachttijden aldaar zijn ook nog niet zo lang.

Succes Astrid!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 14:44 
Zoals ik al zei verwacht ik niets van wachtlijstbemiddeling, maar was ik vooral enthousiast over het gegeven dat zij met de ziektekostenverzekering willen praten over mogelijke vergoeding. Ik hoop vooral dat dat wat oplevert.

Het andere: het feit dat wij, patienten wereldwijd, ons hebben aangemeld in Polen dat betekent toch ook dat Poolse patienten langer moeten wachten? Misschien krijgen ze van ons wel het dubbele dan wat ze voor het behandelen van Poolse patienten krijgen. Dat weet je gewoon niet.
Er zijn ook mensen die zich ver na mij hebben aangemeld en toch veel eerder aan de beurt zijn, daar kan ik ook van alles van denken. Maar ook dat weet ik niet hoe dat is gegaan.
Als je handig bent met internet, goed Engels kunt ( of Pools) heb je ook voorsprong.
Moeilijke materie hoor. Feit blijft dat ik zo snel mogelijk geholpen wil worden. Niet ten koste van alles en iedereen, maar ik zal mijzelf ook niet opofferen.

Ik hoop door de scan/behandeling te voorkomen dat ik afgekeurd wordt voor mijn beroep, helaas heb ik hier niet jaren de tijd voor. Het is wel erg belangrijk voor mij, ik houd erg van mijn werk. Met MS mag je van CBR officieel geen beroepschauffeur zijn ( ongeacht de beperkingen ). Ik hoop dat ik door diagnose ccsvi kan voorkomen dat ik nooit meer in mijn beroep aan het werk kan.

Astrid


Laatst bijgewerkt door Astrid op do 04 maart 2010, 17:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 15:55 
Simka sta ik ook op de lijst, wacht op bevestiging.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 15:58 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Mooi Xuup :D

_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 17:38 
Offline

Geregistreerd: do 04 feb 2010, 14:32
Berichten: 47
xuup schreef:
(Er is al iemand naar Bulgarije, dus houd het nieuws op MSweb en CCSVI in de gaten, zou ik zeggen...)


Wie is er naar Bulgarije dan? Volgens mij gaan ze pas in april van start!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Diagnose Poll
BerichtGeplaatst: do 04 maart 2010, 20:56 
ai... Sie haben Recht. Ich hätte mich geïrt....

Dat was Frankfurt... pfff vermoeidheid heeft me parten gespeeld. Excuus Tientje


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling