Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu za 27 apr 2024, 12:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 12:06 
Xuup, Cohen is benaderd en wenst niet te reageren.
Deze man heeft een fijne relatie met Polman en MSR, dus laat deze held op sokken ajb met rust...

B.t.w. dat sokken-topic is in zn geheel verwijderd de dag dat het verscheen, zag trouwens wel dat er al een paar reacties bij stonden...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 13:29 
Aanmatigend. Dat is het woord dat ik zocht sinds de discussie over 5 mei hier startte.

Ik heb ook moeite met die datum. Ik denk dat he twee totaal verschillende grootheden vergelijkt. Dat gaat niet lekker vallen. Voor mij zou het een reden zijn om niet mee the wheelen.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 14:32 
Hoewel daar een apart topic voor is; de initiatiefnemers zijn al enige tijd geleden (door Alphons) op de hoogte gesteld dat 5 mei in NL iets anders betekent...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 14:43 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Ik vind dat er nooit iets op 5 mei "bij mag komen", dat vind ik ongepast, kwetsend en getuigen van weinig invoelend vermogen met de mensen waar deze dag van/voor is. Jammer dat het internationaal geen bijzondere dag is, maar door 5 mei heendenderen met een CCSVI-demonstratie (hoe ingetogen ook) zou ik echt een gruwelijk fout signaal vinden. Dat zou ons geen goede pers geven en terecht.

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 14:46 
TvG schreef:
Hoewel daar een apart topic voor is; de initiatiefnemers zijn al enige tijd geleden (door Alphons) op de hoogte gesteld dat 5 mei in NL iets anders betekent...


Heel fijn.
Ik neem trouwens aan dat de initiatiefnemers niet "zomaar"op deze dag zijn gekomen. Te specifiek. En wereldwijd wordt ie misschien niet zo breed gevierd, maar het is wel een speciale dag.

Je kunt ook bedenken dat 6 juni een fijne dag is. Ik denk dan dat Frankrijk en USA gek worden...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 15:06 
Alhoewel dit topic van nieuwste video's naadloos is overgegaan in de 5 mei demonstratie, dan ik nog eenmaal .. Ok, dan doen we het niet op 5 mei.

Zullen we het dan hierbij afgesloten houden en bij het topic 'World Liberation Day ..' dan eventueel verder gaan?


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 15:58 
Goed idee Willem! Had ik ook zelf kunnen bedenken... :lol: :lol: ;)


Laatst bijgewerkt door Gast op zo 07 maart 2010, 00:31, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 16:03 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 dec 2009, 22:07
Berichten: 252
OKe,

voor Nederland dan 1 dag verplaatsen?

6 mei ?...

_________________
CCSVI? ken ik nie ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 19:41 
linda schreef:
Xuup,

snap je hartstocht om zoiets op poten te zetten.
maar net wat je zegt dan moet je wel met iets komen dat indruk kan maken.
en voorlopig zijn er nog geen 100 marathon lopers ,komt wel ;)

en ja 5 mei hoeveel mensen ga je daarmee op hun ziel staan ??
zelf denk ik toch aan een andere datum,geen idee welke trouwens


Ojee, sorry hoor, jullie hebben volkomen gelijk, ik dacht enkel in deze aan de naam Bevrijdingsdag, en vanwege de Liberationtherapie vond ik het een goede gedachte... maar nee, inderdaad, als je het zo stelt...
Een andere dag zou misschien een betere optie zijn en goed van Alphons dat hij meteen daaaraan dacht.

en wat betreft:
Citaat:
100 marathon lopers
... het onderzoek in Amsterdam is 20 clienten op 20 gezonde personen... vandaar dat ik dacht aan 100 marathonlopers. 100 als willekeurig getal.
(Ik ken er zeker 5, schiet al op dus :-))...
Maar slecht idee, we bedenken wat anders.


Laatst bijgewerkt door Gast op za 06 maart 2010, 21:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 06 maart 2010, 19:50 
Citaat:
Xuup, Cohen is benaderd en wenst niet te reageren.
Deze man heeft een fijne relatie met Polman en MSR, dus laat deze held op sokken ajb met rust...

B.t.w. dat sokken-topic is in zn geheel verwijderd de dag dat het verscheen, zag trouwens wel dat er al een paar reacties bij stonden...



Ik had Alphons, net als Willem ook een bericht gestuurd dat dit spam was...

Wel jammer van Cohen... (had al wat info gewonnen op mijn werk (vandaag), helaas.....)


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling