Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 26 apr 2024, 02:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010, 23:11 
Offline

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 15:56
Berichten: 424
Willem57 schreef:
Nou weet ik het: het zijn niet de vaatchirurgen, maar het is Inge die hier achter zit!


Ga jij eens even gauw je mond spoelen, respectloos smakeloos tiepje dat je er bent :mrgreen:

Onze Inge neemt het toevallig wel op voor die arme zielige onderdrukten van de buren, dat is nobel en prijzenswaardig, die kwetsbare zieltjes hebben een beschermde omgeving nodig, waar ze in alle rust in de spiegel kunnen kijken om hun eigen aandeel in het geheel te leren zien. Inge, petje af, edele inborst, kan niet anders zeggen ...... snik snikte zij van ontroering

_________________
Blijf niet mokkend aan de kant staan
Stel een daad en toon je moed
Laat je woede hand in hand gaan
Met het goede dat je doet


(Karel Glastra van Loon 1962-2005)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: wo 10 maart 2010, 23:12 
Astrid schreef:
Ik geloof dat ik inmiddels beetje blij ben dat ik al een levenslange ban heb ;)

Astrid



Meen je dat nou???? :lol: :lol: :lol:
Arme Astrid wat een kleurloos leven krijg je nu dat je niet meer mag schrijven op MSweb en oooo wat zal de moderator zich machtig voelen :twisted:


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 13:02 
Offline

Geregistreerd: do 04 feb 2010, 14:32
Berichten: 47
Ondanks het gedoe aan de andere kant is het denk ik wel belangrijk om daar onze bevindingen te blijven posten en vragen te beantwoorden. Er komen daar nu zoveel nieuwe mensen binnen die snakken naar informatie. Die hebben niet om de ms-web ellende gevraagd. ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 13:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Uiteraard blijven wij daar posten CCSVI is te belangrijk en op MSweb zitten 3000 MS-ers!
Uiteindelijk komt het goede weer boven drijven, laat je niet meetrekken in de pogingen om een relletje te schoppen (je ziet wat er gebeurd)
we've been there, done that...geloof me..

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 14:39 
Inderdaad is het belangrijk een voorlichtende rol te houden op MSWeb. Van de redactie daar krijgen ze niets te horen.

Het is wel lastig vind ik om je toch niet even erin te mengen. Dat lukt mij dan ook niet. Ik probeer het wel zo kort mogelijk te houden. En ik geef toe, soms is het wel vermakelijk zo'n kippenhok.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 15:26 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Willem,

Idem dito hiero, ik kan mij kostelijk vermaken met totaal nutteloze opmerkingen (zoals die ene post van jou). Maar dat laat wel het vuurtje weer hoger branden, sommige mensen trekken dt gewoon niet. En dan krijg ik (weer) van Ton op mijn kop (en terecht) :lol: :lol:

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 15:31 
robbie schreef:
Willem,

Idem dito hiero, ik kan mij kostelijk vermaken met totaal nutteloze opmerkingen (zoals die ene post van jou). Maar dat laat wel het vuurtje weer hoger branden, sommige mensen trekken dt gewoon niet. En dan krijg ik (weer) van Ton op mijn kop (en terecht) :lol: :lol:

Robert


Soms moet het even over een andere boeg gooien, misschien heeft dat wel effect. En het heeft inderdaad m.i. geholpen. Al blijf je nog wel een kleine pocket of resistance houden ..


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 18:03 
Soms is alleen een beetje humor ook nodig. Willem, ik heb genoten van je vaatchirurgen theorie, geniaal, dat we er niet eerder op zijn gekomen. :D


Laatst bijgewerkt door Gast op do 11 maart 2010, 18:48, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 18:10 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Je weet het, he...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MSWeb
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 11:51 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Het is een compleet normaal verloop, natuurlijk komt er ook weerstand. Dat is niet erg, nee, zelfs noodzakelijk want zo blijven feiten bekeken worden en we weten allemaal wat er kan gebeuren als iemand een probleem eens op een hele andere manier bekijkt, :D

Wat wel erg is als mensen maar iets blijven roepen terwijl het ontkracht is. Ik moest ook lachen om je Willem. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling