Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 07:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010, 15:15 
Zeker spannend Tyn! :)
Succes morgen in Frankfurt! Probeer voor elkaar te krijgen dat je ook de gegevens (doppler) van Dr. M. meekrijgt na afloop! (ik ben nl. nog bezig om die te bemachtigen voor mijn medisch dossier omdat hij ze bij mij niet mee wilde geven...) :(

Zijn er trouwens meer mensen die niet de gegevens van de doppler hebben meegekregen vanuit Frankfurt? (ik vind het een beetje zuur om een rekening te moeten betalen van de doppler zonder dat ik de gegevens heb...)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010, 15:24 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Hoi Tyn,

veel succes morgen
en een goede reis !

_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010, 19:53 
Offline

Geregistreerd: zo 17 jan 2010, 14:33
Berichten: 4
Hier even een berichtje van WIT en /of Rookie.

Ik heb inmiddels een nieuwe afspraak voor een behandeling in Frankfurt.
Het gaat 28 april om 8.00 gebeuren.

Ik heb gemaild met Dr.Vogl en heb hem verteld dat ik de behandeling zelf wil betalen.
Als er complicaties zijn dan heb ik een bedrag van 15000 Euro bij me.

Daarna heb ik een afspraak gemaakt.

Groeten Jeroen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 apr 2010, 19:57 
Succes Tyn!

groetjes,

Xuup


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: za 24 apr 2010, 20:49 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 21 feb 2010, 20:32
Berichten: 4
Woonplaats: Breda
Hoi!

Ik zou jullie op de hoogte houden van mijn Frankfurt reis.
Maar om dit topic een beetje schoon te houden heb ik dat gedaan in het topic Ervaringen.

Grtz,
Tyn

_________________
GO PLACEBO GO!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2010, 22:22 
Offline

Geregistreerd: di 12 jan 2010, 21:48
Berichten: 15
pff eindelyk gevonde hoe k wat kan tikken(ben n echt computerwonder) ma goed,afgelope dondg besloten en tig x op en neer gebeld,hoop geluk gehad dat er iemand uitviel dus morgen om 11.15 word ik verw8 in dusseldorf,spannend!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010, 15:43 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hallo allemaal,
ben nieuw op het forum, probeer nog de logica te ontdekken, hoop dus dat dit goed gaat...
ben 45, moeder van 2 kleine kindjes (ja 'n ouwe mama), MS sinds 1993, voornamelijk last van benen (balans, krachtsverlies + spasmes) ben nog beetje mobiel (met stokken max 50-75 meter), geen last van de typische MS-vermoeidheid, ook geen pijn, dus prijs me meestal nog best gelukkig. op MRI zijn de meeste lesies/plekken te zien in de nek-regio.
sta nu op de wachtlijst voor Polen (2011), en een kliniek in Schotland (ook zoiets?) waar ik echter nog helemaal niemand over gehoord heb noch iets over gelezen - http://www.essentialhealthclinic.com
ik kan op 4 juni terecht bij dr V in F. heb een antal dingen op dit forum over hem gelezen. tuurlijk heb ik 'haast', wie niet die MS heeft en achteruit gaat?! maar vraag me nu wel af of V. te F. een verstandige keuze is? kan iemand er nog eens gericht iets over zeggen, evt via email? zou ik errug waarderen.
groet
M


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010, 20:29 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 07 dec 2009, 22:07
Berichten: 252
hou pre scan in de gaten:) zij gaan ok behandelen vanaf juni, en die wachtlijst moet nog ontstaan.

Prijs is helaas nog niet bekend....

_________________
CCSVI? ken ik nie ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010, 13:43 
Offline

Geregistreerd: di 09 maart 2010, 17:32
Berichten: 16
Hallo,
Ik lees dat prescan in juni gaat behandelen. Aanvankelijk had ik bij hun ingeschreven om gediagnosticeerd te worden ( 27 mei) kosten €1.350,- zonder dat er toen duidelijkheid was over wanneer en waar een 'treatment' te volgen. Ook die kosten waren niet bekend.. Na wat research bleek dat privatescan (ook een commerciele..) wel het totaal pakket aanbood. dus overgestapt (na uitvoerig overleg met de dir Frank Hefti/ klonk goed..)afspraak 28 mei. Kostenplaatje totaal €1.225,- voor een MRI scan, Doppler, CT scan etc./conform procedure 'zamboni'.) Een eventueel vervolg (lees behandeling/treatment zou bij benadering €8.000,- moeten kosten)
Aangaande dat laatste kijk ik het nog even aan. Wil wel de diagnose laten stellen, maar daarna ook wat meer en betere berichten verzamelen. Ik lees ook nogal wat teleurstellingen...Misschien een aparte topic maken met good news?
Het blijft dus ook daarin (€) altijd een afweging! Gaarne reacties .
groet Rob


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010, 14:03 
Offline

Geregistreerd: zo 29 nov 2009, 12:52
Berichten: 155
Mijn ervaring bij dr. V. is positief , ik heb vooral vertrouwen in hem omdat het een heel ervaren arts is.
Het CCSVI verhaal is natuurlijk nieuw ,maar de behandeling zelf niet, alleen de plaats waar geballooned word.
Dr. V. behandeld op deze manier (via venografie)tal van andere aandoeningen o.a. experimentele behandelingen bij kanker waar hij de chemo ter plekke toedient (op de plaats van de tumor) .
De artsen bij prescan en privatscan zullen ongetwijfeld ook weten wat ze doen maar zolang er nog geen behandelingen uitgevoerd zijn moeten we de resultaten nog afwachten.
Een prijs van 8000,00 vind ik wel erg hoog!

_________________
Wheelchair Kamikaze :In the meantime, educate yourself, advocate for yourself, and don't lose track of the fact that despite the disease, life can still be filled with grace and beauty.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling