Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu di 23 apr 2024, 15:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010, 14:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 17 maart 2010, 14:28
Berichten: 7
Woonplaats: Enschede
Ik had ook contact met Prescan maar daarna met Privatescan.
Privatescan gaf me een beter gevoel door uitgebreide uitleg .
Bij mij waren de kosten vd behandeling ca 6000 euri


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010, 14:46 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hai Herm
waar doet privatescan de onderzoeken en behandeling? en hoe lang zit daartussen?
en hoe is het jou vergaan sinds de behandeling? (wanneer?)
groet
M


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010, 15:20 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Robb,

Wanneer heb je die prijs te horen gekregen. Ik heb een prijs van 6000,00 euro te horen gekregen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010, 15:47 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 17 maart 2010, 14:28
Berichten: 7
Woonplaats: Enschede
hoi Marleen,
ik heb nog geen behandeling gehad, heb alleen geinformeerd naar mogelijkheden bij beide instanties.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010, 16:44 
Offline

Geregistreerd: za 27 maart 2010, 15:04
Berichten: 22
Hoi
ik heb ook een afspraak bij private scan.
Als je het onderzoek hebt gehad(wat al vrij snel kan) en je kan een behandeling krijgen kan dit al binnen 2 weken.
Alleen deze arts plaatst geen stenten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2010, 17:25 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Allen,

Ik heb net privatescan aan de telefoon gehad. De kosten voor het onderzoek zijn
Euro 1.225,00 (zie http://www.ccsvi-online.nl). De kosten voor de behandeling zijn Euro 6.000,00.

Ik ben heel erg vriendelijk te woord gestaan. Ik kan niet anders zeggen. Ik heb veel vertrouwen in deze organisatie.

In de kosten van Euro 1.225,00 zit ook het onderzoek van creatine en de TSH. Dit wordt gedaan voordat het onderzoek start. Voor de personen die in het weekend komen dient dit van tevoren getest te worden. Dit omdat dan het lab gesloten is. Dit als extra informatie voor de personen die het onderzoek bij Privatescan laten doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010, 11:10 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
goeiemorgen deze morgen

hoe hebben de F-gangers hun Doppler bij dr M rond gekregen? ik heb hem nu 2x gemaild dat ik een afspraak wil maken maar krijg geen antwoord.
heb toen maar naar 'orgamed' gemaild, het info-center voor 'international patients' van het ziekenhuis en krijg dan een tel.nr van mw Schweitzer, assistente van dr V. haar gebeld maar zij weet het ook niet!! (haar engels was echter nog gebrekkiger dan mijn duits). als het goed is, zoekt er nu iemand anders iets uit en word ik teruggebeld...
hoe hebben jullie het dus gedaan voor de afspraak bij dr M? tips?

en hoe komen jullie aan die 'package deal' prijzen voor het gehele onderzoek? ook daarover krijg ik, ondanks meerdere pogingen in verschillende richtingen, maar geen helderheid...

groet
Marlene


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010, 16:01 
Ben erg opgewonden,

kreeg net bericht van euromedics, kan er 23 of 24 juni terecht. Heb natuurlijk meteen mail terug gestuurd, en wacht nu met spanning op de details.
Zul je net zien, heb mij aangemeld voor Privatescan en kreeg ook al mail van Ameds.

Net een uur aan de telefoon gezeten met privatescan, en dit klonk erg goed. Veel informatie en bracht mij zeker aan het twijfelen .Ik heb nu een afspraak bij hen voor 17 juni voor het onderzoek.
Dan kan ik aan de hand van de uitslag en het gesprek met hun arts beslissen of ik ( als er ccsvi geconstateerd wordt) bij hen of in Polen de behandeling doe. Zij plaatsen geen stents, omdat dit niet mag in Duitsland, protocol, zolang er geen stents zijn ontwikkeld die speciaal gemaakt zijn voor de aders.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2010, 19:38 
Offline

Geregistreerd: di 11 mei 2010, 15:14
Berichten: 94
Woonplaats: de bilt
hup Astrid!!!
zie ook mail.
ik wens je een goeie afwijking toe... ;-))
grt, M


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 mei 2010, 17:43 
Wat is het toch lastig als je ineens een keuze hebt, ik heb de afspraak in Polen net moeten afzeggen, anders had ik voor 2 juni het hele bedrag al over moeten maken.
Raar hoor, maandenlang afgewacht en het duurde mij veel te lang, en net als er bericht komt krijg ik ook telefoontje van Privatescan en heb ik ineens een keuze. Luxeprobleem?

Ik heb gemaild met Marta van euromedic, en haar gevraagd hoe lang het zou duren als ik pas op 17 juni beslis wat ik ga doen. Ik was bang dan weer lang op wachtlijst te staan, maar dat viel gelukkig mee. dan kan ik eind juli/begin augustus terecht, mocht ik toch behandeling willen in Polen. Daar kan ik mee leven.

Dus eerst de scans in Dusseldorf afwachten nu.

Astrid


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling