Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 18 apr 2024, 14:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 apr 2010, 09:01 
Volgens mij moet het helemaal niet uitmaken of ccsvi gerelateerd is aan MS. Ik wil het juist loskoppelen en als aparte ziekte zien en behandelen.
Dat is dus waar ik op in wil zetten. Ik ga mij zeker verdiepen in de reisverzekeringen en het gesprek aan gaan met de zorgverzekering hoe het zit als je complicaties oploopt bij behandeling in bijvoorbeeld Polen.

Astrid


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2010, 17:53 
Offline

Geregistreerd: za 23 jan 2010, 18:22
Berichten: 41
Bedankt voor jullie reakties allemaal!

Het blijkt dat toch vele hetzelfde denken over de eventuele vergoedingen voor deze behandeling.
Ik wil voor mezelf de rechtsbijstand inschakelen en vragen of hun het op vaatvernauwingen willen gooien en dan heb ik misschien wel kans heb op een vergoeding van mijn verzekeringsmaatschappij?

Ik denk niet dat ik nu nog terug kan bellen naar ONVZ om een andere aandoening te vermelden dan MS en CCSVI, dan heb ik een probleem denk ik hoor!
Ik heb er de energie er niet meer voor om zo te knokken om een vergoeding van ONVZ te krijgen.
Dat laat ik nu maar over aan de Rechtsbijstand, die kunnen en willen alles uitzoeken voor mij.
ALs jullie eens weten hoe ik heb moeten knokken om het geld bij elkaar te krijgen om 26 april naar Polen te kunnen gaan nou dat is afzien geweest hoor, maar na veel energie erin hebben gestoken heb ik het geld gelukkig bij elkaar kunnen krijgen. Nu hopen dat dit alles waard is geweest en hoe ik me ga voelen na de behandeling?

Als jullie nog meer tips hebben en namen van zorgverzekeraars die het wel vergoeden met de diagnose vaatvernauwing dan hoor ik het uitraard graag!

Meertje


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling