Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 14:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: rode lamp
BerichtGeplaatst: vr 02 apr 2010, 22:36 
De warmte van de rode lamp, of de warmte van onze zon... ach helemaal off topic vind ik het dan ook weer niet. Ik gedij ook goed in Aruba, in Egypte (decembermaand) was ik een gewone gezonde Hollandse... en he... ik sta ook op de rol voor Suriname in verband met mijn werk, hoorde ik vandaag... ik kan er nu al naar uitkijken. Ben ook graag in de sauna, daarvan knap ik helemaal op.... waar een ander ijszakken heeft, kan ik juist slecht tegen de kou: spierspasmen etc...

Op naar de rode lamp dan maar weer :-)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: rode lamp
BerichtGeplaatst: za 03 apr 2010, 08:54 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 nov 2009, 17:57
Berichten: 343
Ha,ha,ha, die Xuup !
ook gij Brutus ;)

typies toch dat goed reageren op warmte


Citaat:
en he... ik sta ook op de rol voor Suriname in verband met mijn werk, hoorde ik vandaag... ik kan er nu al naar uitkijken. Ben ook graag in de sauna, daarvan knap ik helemaal op.... waar een ander ijszakken heeft, kan ik juist slecht tegen de kou: spierspasmen etc...



herkenbaar zeg kan ook slecht tegen de kou[begon al te denken dat er iets mis met mij was ;) ]

wanneer ga je naar Su Xuup ??
het zou fantastisch zijn als je kon komen logeren ofzo 8-)

_________________


http://www.facebook.com/topic.php?topic ... 0052301045


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: rode lamp
BerichtGeplaatst: za 03 apr 2010, 09:24 
Offline

Geregistreerd: zo 10 jan 2010, 18:40
Berichten: 202
Toen ik middenin een zware schub zat (in 2002) verdroeg ik de warmte echt niet, wat werd ik daar beroerd van. :shock: Dat werd snel erger als de temp boven de 18 graden kwam... Een te warme kamer vind ik ook een verschrikking. Liever koud, maar met een deken over en een kruik. :lol:

Maar meestal gedij ik beter met warmte - ik verkramp zo met de kou, raak helemaal verstijfd. Ik hoef niet in de zon te bakken, maar sauna, en ook tropenzon, warmen mn botten op, zo voelt het - die dringt pas lekker overal door.

Maar ik neem wel mn kruik mee want ik heb zo'n plek in mn rug die altijd om warmte smeekt. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: rode lamp
BerichtGeplaatst: za 03 apr 2010, 11:14 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 25 feb 2010, 16:59
Berichten: 19
Woonplaats: Wormerveer
ik vind de warmte ook een verademing elke winter had ik wel last van stramheid, spierspasme en sneller moee, ben afgelopen december met tavonin begonnen en ben fluitend deze winter door gekomen, en nu op naar de 20 + graden 8-)

_________________
pluk de dag


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling