Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 13:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 14:18 
Offline

Geregistreerd: wo 02 feb 2011, 12:47
Berichten: 17
Woonplaats: rotterdam
ik ga 21 mrt naar dr Beelen voor operatie.
kan niet wachten die dikke enkels herken zeker.Ik heb bericht van mijn verzekering en word niet vergoed helaas.
heeft iemand een idee hoe ik het wel terug kan vragen? Ik heb ook een trombose gehad in mijn rechterbeen en heb dus erg veel last van kramp hoop dat dit ook weg is na de behandeling.
groetjes Sandra.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 16:04 
Offline

Geregistreerd: vr 01 okt 2010, 19:14
Berichten: 6
Hallo Allemaal,

Waarom vergoed de ene verzekering het wel en de andere niet,en wordt het vanuit de basisverzekering vergoed of de aanvullende verzekering.

Als het uit de basisverzekering is dan moet het toch voor iedereen gelijk zijn.
Of zie ik dat verkeerd?

Yvonne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 16:23 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 02 mei 2010, 00:10
Berichten: 295
yvonne1957 schreef:
Hallo Allemaal,

Waarom vergoed de ene verzekering het wel en de andere niet,en wordt het vanuit de basisverzekering vergoed of de aanvullende verzekering.

Als het uit de basisverzekering is dan moet het toch voor iedereen gelijk zijn.
Of zie ik dat verkeerd?

Yvonne


Dit is een vraag die al vaker gesteld is en ook niet in dit topic thuishoort. Maar dat wist je misschien niet dus geven we het maar even aan. ;) Hier vind je er een heel topic over http://www.ccsvi.nl/forum/viewtopic.php?f=45&t=371.

Het verzekeringsverhaal is onzeker: er zijn mensen die het geheel of gedeeltelijk vergoed hebben gekregen. Bij verschillende verzekeraars. Bijna iedereen vangt helaas nog bot bij de verzekeringen. Sommigen hebben het voor elkaar gekregen door zelf een declaratie te versturen zonder verwijsbrief van een (huis)arts (er gewoon doorheen gezwijnd dus), sommigen sturen een begeleidende brief waarin de woorden CCSVI en MS weggelaten zijn waarin als reden gegeven wordt dat er symptomen zijn die wijzen op insufficiëntie met kans op trombose dus dat daarom onderzoek nodig is. Sommigen hebben via het bemiddelingsbedrijf (Prescan of PrivateScan) het proberen terug te krijgen en dat is inderdaad in een aantal gevallen gelukt (voor die hulp moet je soms wel betalen, maar dat kun je navragen bij die bedrijven). Men is er niet altijd erg open over om de eigen glazen niet in te gooien. Op het moment dat er bij verschillende maatschappijen diagnose en/of behandeling vergoed worden, kan er door alle patiënten met beroep op deze precedenten wellicht afgedwongen worden dat het ook in hun geval vergoed wordt. Er is ook nog de weg van zelf de diagnose betalen en dan met die bewijsstukken in de hand een arts zoeken die een brief schrijft dat er uit de testen blijkt dat er belemmeringen zijn die de kans op trombose aanzienlijk vergroten of erge hoofdpijn en duizelingen geeft of iets anders en niet te verhelpen zijn met alleen bloedverdunners. In die fase bungelen we nu een beetje.

Er is gewoon geen eenduidigheid nog en dat maakt het voor de mensen die nu diagnose en/of behandeling ondergaan moeilijk(er).


N.B. Berichtjes over de verzekering zijn verplaatst naar het juiste topic (dit dus :mrgreen: ) en de schrijvers ervan hebben een PB gekregen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 19:58 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
ik ben 25 november geholpen in Aalst maar ik heb nooit een rekening gekregen,weet iemand of die opgestuurd word?groetje,s Willy.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling