Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 19:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2010, 10:06 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Joge,

Wie is jouw verzekeraar. Bij mij hebben ze het niet vergoed. Ik ga aankomende week maar eens even bellen anders.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2010, 11:57 
Angel schreef:
Joge,

Wie is jouw verzekeraar. Bij mij hebben ze het niet vergoed. Ik ga aankomende week maar eens even bellen anders.


Wie mijn verzekeraar is is niet zo boeiend (dat is overigens CZ; daar wordt de behandeling niet vergoed, hebben ze mij verteld, maar ik ben nog niet klaar met ze).

Boeiender is het hoe het afloopt met Myriamm van de buren; die had dit berichtje geplaatst. Ik ben heeeel benieuwd!! ;)


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2010, 13:11 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 apr 2010, 15:37
Berichten: 108
Ok foutief gelezen. Ik ga het ook in de gaten houden. De ene wel een vergoeding en de andere niet is toch een groot vraagteken.

Ik vraag me ook af waarom er maar aan de regeltjes moet worden gehouden. Als iets helpt dan helpt het toch. Het is de controle, controle, controle en het geld waar we door geleefd worden. Ik ben het zo zat. Ik zou zo een boedist worden maarja.....dan moet ik toch weer heel veel los gaan laten en dat is ook niet echt makelijk. Ook ik heb last van controle in mijn eigen systeem. Soms is het leven absoluut niet gemakkelijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 jul 2010, 09:56 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 dec 2009, 12:48
Berichten: 798
Woonplaats: Capelle aan den IJssel
Om ook even mijn duit in het zakje te doen....''

Vooraf aan de behandeling heb ik intensief overlegd met mijn ZV en deze heeft mij toestemming gegegeven, vergoeding dus.
Nou...dan ga je declareren en dan krijg je nul op het rekest..motivatie: jaaaaa, maar die behandeling wordt in NL ook niet vergoed en het is niet mogelijk dat je na dotteren dezelfde dag uit het ziekenhuis mag. (het word/werd onder extramurale zorg geschoven)
Huh??? Wie probeert daar onder de afspraken vandaan te glibberen??

Ik mag dus een klachtbrief gaan sturen...die staat inmiddels in de steigers, ik moet hem alleen nog een beetje deftiger maken en stelliger.

Robert


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 02 jul 2010, 10:08 
En dan heb je deze nog:

http://www.skgz.nl/


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010, 12:12 
Offline

Geregistreerd: za 10 jul 2010, 08:34
Berichten: 14
Lieve MenSen ga naar: http://www.gopetition.com/petition/34067.html en teken de petitie


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 okt 2010, 12:19 
Offline

Geregistreerd: vr 12 feb 2010, 19:13
Berichten: 28
Ik heb vorig week bericht gehad(na 4 maand getouwtrek) dat ik van 1/3 van de gemaakte kosten (inclusief scan)vergoed krijg. De berekening is ook gemaakt met datgene wat je al "opgemaakt" hebt aan buitenlandse vergoedingen. De ziektekostenverzekering(IZZ=onderdeel CZ groep) vonden de kosten van de behandeling ook te hoog vergeleken met de zelfde behandeling in Nederland :roll: hoezo....waar in Nederland.. Hier hebben we ook al vele discussie`s over gehad. Maar ik ben blij met deze vergoeding en volgend voorjaar ga ik nog voor de andere kant dus dan gaan we dit gevecht weer aan!
Graziella


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 04 okt 2010, 14:09 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 02 dec 2009, 09:16
Berichten: 17
Woonplaats: Bergeijk
Hallo Allemaal,

Sorry dat ik een tijd lang hier niet geweest ben :oops:

Ik wil even mededelen dat ik, zowel onderzoek Frankfurt als onderzoek+behandeling België, alles compleet vergoed heb
gekregen. Zonder vragen stellen........
Ik heb ook niets aangevraagd, maar gewoon alle papieren (van verwijzing HH,bevindingen Vogl-Beelen en facturen) opgestuurd en binnen een werkweek stond het netjes op mijn rekening :D

Bedankt ONVZ voor de snelle en correcte afwerking.

Groetjes Cor


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 12:20 
Offline

Geregistreerd: ma 27 dec 2010, 18:42
Berichten: 6
rossi46 schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen vrijdag bericht gehad van mijn ziektekosten verzekeraar. Deze heeft de gehele behandeling volledig vergoed. Toch nog een overwachte meevaller.

Groeten Edwin



Hallo Edwin,

Welke ziektekostenverzekeraar?
Ik ben namelijk in de slag met het IZA.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011, 13:00 
Offline

Geregistreerd: di 02 maart 2010, 16:23
Berichten: 16
Hallo Janharke,

Ik ben verzekerd bij ONVZ.

Groeten Edwin


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling