Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 19 apr 2024, 05:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 19:12 
Offline

Geregistreerd: do 18 maart 2010, 22:45
Berichten: 3
Allereerst was die zoektocht om er te komen heel vervelend, maar ja we hebben er het uiteindelijk gered. De uitslag was minder! Ik had zowel rechts als links 30 tot 35 procent vernauwing. Mijn vraag is eigenlijk deze: heeft het feitelijk zin om een behandeling te doen, zeker omdat deze vernauwingen vrij laag in mijn nek zitten. Ik zit nu in de secundair progressieve fase en misschien hebben meerdere mensen zich laten behandelen met minder vernauwing! Groetjes Armand


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 19:30 
Offline

Geregistreerd: do 04 feb 2010, 14:32
Berichten: 47
Er zijn mensen die met kleine vernauwingen toch een enorme verbetering ervaren na behandeling. Ik zou er dus zeker voor gaan om ze te laten verhelpen!

Succes!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 19:35 
Offline

Geregistreerd: do 18 maart 2010, 22:45
Berichten: 3
Hartstikke bedankt,had ik even nodig!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 19:48 
Offline

Geregistreerd: do 04 feb 2010, 14:32
Berichten: 47
Graag gedaan!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 21:20 
armani2012 schreef:
zeker omdat deze vernauwingen vrij laag in mijn nek zitten. Ik zit nu in de secundair progressieve fase en misschien hebben meerdere mensen zich laten behandelen met minder vernauwing! Groetjes Armand


Joh... Ik heb RR, maar ik had fikse vernauwing... gewoon laten helpen dus!
Alle beetjes helpen, denk ik...


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 21:48 
Armani: bekijk het met je boerenverstand: de aderen zijn verantwoordelijk voor afvoer van afvalstoffen uit het centrale zenuwstelsel (CZS), een zeer belangrijk en zeer gevoelig orgaan. Als de afvoer hoe dan ook niet 100% functioneert kan je er vergif op innemen (niet doen hoor! :-) ) dat dat leidt tot consequenties in het CZS.

Dus als je de afvoer kan verbeteren: doen! 30% minder is niet niks. Dan kom ik ook bij jou bij de vraag: 30% mindere doorstroming of 30% mindere diameter? Is het laatste het geval dan heb je 50% (!!) mindere doorstroming.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2010, 08:55 
Offline

Geregistreerd: di 09 maart 2010, 13:54
Berichten: 4
armani2012 schreef:
Allereerst was die zoektocht om er te komen heel vervelend, maar ja we hebben er het uiteindelijk gered. De uitslag was minder! Ik had zowel rechts als links 30 tot 35 procent vernauwing. Mijn vraag is eigenlijk deze: heeft het feitelijk zin om een behandeling te doen, zeker omdat deze vernauwingen vrij laag in mijn nek zitten. Ik zit nu in de secundair progressieve fase en misschien hebben meerdere mensen zich laten behandelen met minder vernauwing! Groetjes Armand

Gewoon laten doen. De behandeling in Frankfurt stelt niet veel voor. Heb dit net maandag laten doen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling