Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu vr 29 maart 2024, 13:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2010, 17:25 
Offline

Geregistreerd: wo 27 jan 2010, 23:00
Berichten: 5
Ik heb mijn neuroloog een mail gestuurd over CCSVI. Nu heb ik een oproep van hem ontvangen om morgen bij hem te komen en een en ander te bespreken. Ik zit nu steeds te zoeken naar iets wat ik mee kan nemen om hem te overtuigen. Maar er staat hier zoveel informatie dat ik niet meer weet, wat wel en wat niet. Het is allemaal wel wat veel. Heeft iemand suggesties of een of ander informatiebericht, wat ik hem kan meenemen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2010, 18:24 
Offline

Geregistreerd: di 20 apr 2010, 19:37
Berichten: 124
Woonplaats: Rotterdam
ik zou in elk geval uitprinten behandeling Joge door dr Beelen,en en die Email die hij stuurt naar dr.van Oosten.succes. groetjes Willy.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2010, 18:37 
Offline

Geregistreerd: za 26 jun 2010, 15:56
Berichten: 12
Je hoeft jouw neuroloog niet te overtuigen, maar eerlijk zijn over hoe JIJ erover denkt! Jij hebt MS en JIJ bepaalt uiteindelijk wat je moet doen. Als je overweegt om je te laten behandelen d.m.v. CCSVI dan is dat jouw beslissing en dat is een hele moeilijke! Geen enkele neuroloog mag jou advies geven over dit onderwerp. Wat ze wel mogen en moeten doen naar mijn mening is meedenken en jou NIET laten vallen. Als je een goede neuroloog hebt zal hij of zij zeer geïnteresseerd zijn en alle uitslagen willen hebben en jou willen volgen hoe het verder gaat.......

De neuroloog van mijn man is geweldig, maar mocht geen advies geven. Wij hebben wel CCSVI 'ondergaan', zijn net terug (mijn man gaat binnenkort alles op internet zetten) en alles gaat goed. Maar de beslissing ligt geheel aan jezelf.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2010, 18:48 
Dijk schreef:
Je hoeft jouw neuroloog niet te overtuigen, maar eerlijk zijn over hoe JIJ erover denkt! Jij hebt MS en JIJ bepaalt uiteindelijk wat je moet doen. Als je overweegt om je te laten behandelen d.m.v. CCSVI dan is dat jouw beslissing en dat is een hele moeilijke! Geen enkele neuroloog mag jou advies geven over dit onderwerp. Wat ze wel mogen en moeten doen naar mijn mening is meedenken en jou NIET laten vallen. Als je een goede neuroloog hebt zal hij of zij zeer geïnteresseerd zijn en alle uitslagen willen hebben en jou willen volgen hoe het verder gaat.......

De neuroloog van mijn man is geweldig, maar mocht geen advies geven. Wij hebben wel CCSVI 'ondergaan', zijn net terug (mijn man gaat binnenkort alles op internet zetten) en alles gaat goed. Maar de beslissing ligt geheel aan jezelf.


Mooier kan ik het niet zeggen; ik zou willen dat iedereen zo'n neuroloog had als DIJK beschrijft.

Anja, als jij er aan toe bent, kun jij gewoon een afspraak met bijvoorbeeld Roel Beelen. Om te beginnen voor een onderzoek. Daar heb je de 'zegen' van je neuroloog gelukkig niet voor nodig. Heel veel succes!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2010, 20:52 
Offline

Geregistreerd: za 26 jun 2010, 15:56
Berichten: 12
Helaas hebben we ook andere verhalen gehoord. Neurologen die opstonden (nadat het gesprek op CCSVI was gekomen), de deur open deden en zei dat het gesprek afgelopen was.... zonder vervolg afspraak. ongelooflijk! Dit was de ervaring van een moeder met een dochter van 23 jaar oud en haar dochter had ms........... Mijn verzoek is dan ook aan alle neurologen om voorzichtig om te gaan met de theorie van CCSVI en iedere MS patiënt die de grote stap neemt, in ieder geval serieus te nemen, volgen en meenemen in het grote onderzoek wat gaande is..........


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2010, 21:25 
Offline

Geregistreerd: vr 14 mei 2010, 20:19
Berichten: 1
Hoi Dijk, mijn verhaal over de CCSV-behandeling is ondertussen te vinden via deze link: http://www.msweb.nl/forum/showpost.php? ... tcount=514

Hoe gaat het nu met jullie?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2010, 08:19 
Offline

Geregistreerd: za 26 jun 2010, 15:56
Berichten: 12
Hoi Carina! Nou, Hugo is bijna klaar met z'n verhaal.......... maar het weer was zo mooi, dus gisteren lekker naar het strand geweest. Hij voelt zich in ieder geval erg goed, maar het is nog te vroeg om iets te zeggen. Ik stuur je per mail nog wat foto's toe. Tot later! Wendy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2010, 16:35 
Anja schreef:
Ik heb mijn neuroloog een mail gestuurd over CCSVI. Nu heb ik een oproep van hem ontvangen om morgen bij hem te komen en een en ander te bespreken. Ik zit nu steeds te zoeken naar iets wat ik mee kan nemen om hem te overtuigen. Maar er staat hier zoveel informatie dat ik niet meer weet, wat wel en wat niet. Het is allemaal wel wat veel. Heeft iemand suggesties of een of ander informatiebericht, wat ik hem kan meenemen?


En? Hoe is het je vergaan? Heb je hem overtuigd? ;)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: di 29 jun 2010, 20:32 
Offline

Geregistreerd: za 26 jun 2010, 15:56
Berichten: 12
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe jouw neuroloog reageerde......


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: wat kan ik meenemen?
BerichtGeplaatst: di 29 jun 2010, 20:35 
Dat weet ik pas over een week of zes, dan heb ik een afspraak met hem :D


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling