Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 25 apr 2024, 08:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 22 jul 2010, 16:46 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Vandaag op nu.nl: Alle baby's ingeënt tegen hepatitis B
http://www.nu.nl/gezondheid/2297972/all ... tis-b.html

Hep-b inentingen staan erg hoog op de lijst als het gaat om de relatie met MS.

http://www.post-vaccinaal-syndroom.nl/3 ... tis-b.aspx

Citaat:
In het buitenland is er nog steeds een discussie gaande of de hepatitis-B vaccinatie wel veilig is. In Frankrijk is men na een enorme campagne door de farmaceutische industrie zeer terughoudend geworden, omdat steeds meer gevallen van ernstige bijwerkingen geconstateerd werden. Dat in Frankrijk de veiligheid van vaccinaties in twijfel wordt getrokken is zeer uitzonderlijk, daar vaccinaties in Frankrijk verplicht zijn en tegenstanders van vaccinaties er altijd monddood gemaakt worden. Er zijn in het verleden ouders uit hun ouderlijke macht ontzet of in de gevangenis terecht gekomen omdat ze weigerden hun kinderen in te laten enten. Niet geënte kinderen hebben nog steeds geen toegang tot crèches, een tendens die ook in Nederland te bespeuren valt. Hiervoor is echter geen enkele rechtsgeldigheid, daar in Nederland vaccinaties niet verplicht zijn.

Er werd in Frankrijk een speciale organisatie in het leven geroepen om de vele bijwerkingen te registreren sinds 1994, de Revahb (Réseau pour l’évaluation du vaccin hépatite B). Er zijn reeds 1800 gedocumenteerde dossiers klaar en nog steeds komen er nieuwe meldingen binnen. Het gaat om ernstige klachten zoals M.S., neurologische afwijkingen, visuele en auditieve klachten, en allerlei auto-immuun klachten: diabetes mellitus (suikerziekte), reumatoïde poliartritis (ontstekingen van gewrichten), ALS (Amyotrofische Lateraal Sclerose, een ziekte van het ruggenmerg die tot ernstige verlammingen en uiteindelijk tot de dood leidt), vasculitis (aderontsteking), purpura , glomerulonephritis (nierbekkenontsteking), etc.3 In de regio Parijs waar 450 000 kinderen en adolescenten geënt werden, werden in twee jaar tijd 578 gevallen van MS-achtige klachten bij die groep geconstateerd. Dat betekent een toename van 80 maal de normale frequentie onder deze bevolkingsgroep.

Deze bevinding leidde ertoe dat de hepatitis-B vaccinatie in de regio Parijs opgeschort werd. Een mogelijke verklaring voor de MS-achtige klachten is de aanwezigheid van aluminiumhydroxide en Thiomersal (een kwikverbinding) in deze vaccins. Een verklaring van de werking vindt u in het volgende hoofdstuk. Onder dezelfde jonge bevolking werd in de regio Parijs vijf gevallen van een hersenstamtumor ontdekt. De verklaring hiervoor kan liggen in het feit dat het virus gekweekt wordt op verkankerde ovaria (kankercellen van eierstokken) van hamsters (Genhevac B) of op biergist (Engerix, HBVax DNA).


Je zou dit onderzoek ook eens in verband met CCSVI moeten brengen, door bijvoorbeeld de probleemgevallen aan een Echo-Doppler te onderwerpen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 aug 2010, 14:30 
Offline

Geregistreerd: di 06 jul 2010, 10:21
Berichten: 24
Woonplaats: Amersfoort
Hoi Alphons,

Ik lees net dit stukje en het komt mij heel bekend voor.
Ik werkte al 20 jaar in de verpleging toen er besloten werd dat alle personeel tegen hepatitis B moest worden ingeënt. Dit bestond uit 3 inentingen en na de 2e zijn plotseling de klachten bij mij ontstaan. Gevoelloze pinken, een slepend re been. Dit ging wel weer over en na een half jaar onderzoeken bij de neuroloog bleek ik dus MS te hebben. Na uitzoeken van mij bleek dat we met Engerix waren ingeënt en ik heb toen een folder van de bedrijfsarts gehad achteraf waarop de gevaren van de inenting staan en de mogelijke gevolgen. :x


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 23 aug 2010, 20:28 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
Jeanette,

Ik heb even de bijsluiter van Engerix bekeken en inderdaad bevat deze ook de conserveringsmiddelen aluminiumhydroxide en Thiomersal. Vooral over de laatste heb ik me nog eens druk gemaakt tijdens de grote-varkensgriep-inentings-actie. Het bestanddeel Thiomersal (Thimerosal) is sinds 31 december 2006 een verboden bestrijdingsmiddel! Maar voor de varkensgriep werd een uitzondering gemaakt.

Er bestaat zelfs een onderzoek bij muizen waarbij de immunosuppressie en autoimmuniteit effecten van Thiomersal is onderzocht. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15808517

De conclusie van de onderzoekers:
"... thimerosal treatment leads in genetically susceptible mice to a second phase with strong immunostimulation and autoimmunity"

De ontbrekende factor waarom niet alle mensen MS ontwikkelen die ingeënt zijn, zou wel eens CCSVI kunnen zijn, waarbij de vervelende stofjes domweg te langzaam worden afgebroken door slechte (vertraagde) doorbloeding en dus ontstekingsreacties uitlokken. Overigens geldt dit voor alle zaken die ontstekingen kunnen veroorzaken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2010, 12:36 
Offline

Geregistreerd: di 06 jul 2010, 10:21
Berichten: 24
Woonplaats: Amersfoort
Hoi Alphons,

Ik zie nu pas dit antwoord van je en heb mijn MS klachten ook gekregen na de hep B injecties in het ziekenhuis. Nadien heb ik me ook nooit meer in laten enten ook niet tegen griep en heg veel collega`s gewaarschuwd voor de hep B injecties. Inderdaad zit thimerosal de boosdoener (een kwik verbinding) in veel vaccinaties!
Voor mij nooit meer. Het leuke van de griepvaccinatie deze winter was dat 2 artsen en 3 collega`s die wel ingeent waren de griep kregen en ik niet!
Jeannette.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling