Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 16:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: MS vereniging
BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010, 16:05 
Donderdag om 18.15 zal Een vandaag een onderwerp over CCSVI uitzenden.

Donderdag worden ook de resultaten van het onderzoek van het VUmc bekendgemaakt; uit betrouwbare bron (zo heet dat) heb ik vernomen dat de MS Vereniging Nederland zich naar aanleiding van die uitkomsten tot het Ministerie van VWS en de verzekeraars gaat richten.
:!: :!: :!:


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010, 16:30 
Spannend!!!!!


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010, 17:46 
joge schreef:
Donderdag om 18.15 zal Een vandaag een onderwerp over CCSVI uitzenden.

Donderdag worden ook de resultaten van het onderzoek van het VUmc bekendgemaakt; uit betrouwbare bron (zo heet dat) heb ik vernomen dat de MS Vereniging Nederland zich naar aanleiding van die uitkomsten tot het Ministerie van VWS en de verzekeraars gaat richten.
:!: :!: :!:


Correctie Joge, de uitzending is morgen, woensdag 16 juni


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010, 17:48 
Des te beter, want donderdag ben ik in Belgie... 8-)


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: di 15 jun 2010, 19:17 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 23 nov 2009, 23:58
Berichten: 306
Woonplaats: Helmond, Netherlands
joge schreef:
uit betrouwbare bron (zo heet dat) heb ik vernomen dat de MS Vereniging Nederland zich naar aanleiding van die uitkomsten tot het Ministerie van VWS en de verzekeraars gaat richten.


De spanning wordt in ieder geval goed opgevoerd. Het duurt al best lang voor een relatief klein onderzoek. Laten we maar eens uitgaan het het positieve ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 10:42 
Offline

Geregistreerd: wo 10 feb 2010, 22:00
Berichten: 40
Woonplaats: Amstelveen
wouw, wat een bericht. Ik schrijf hier niet vaak maar ik lees wel dapper met jullie mee. Ik ben zelf ook ms patiënt en heb spms.
Ik heb op het punt gestaan naar Duitsland te gaan, maar om financiële redenen heb ik het af moeten blazen. Mijn neuro is dr. Uitdehaag uit de Vu. Dus ik moet wel wachten op het vu.
Eindelijk, zou het zover zijn???? :mrgreen:

_________________
Groetjes Hellen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 12:02 
Hellen, ik hoop het voor jou. het is natuurlijk te gek dat je zelfs het onderzoek niet kunt ondergaan vanwege geldgebrek.
Bij ons gaat ook ons hele spaargeld eraan. Dat vind ik verschrikkelijk, daardoor komt de rest tekort vind ik. maar ik ga wel, en hoop dat het wat oplevert...een flinke vernauwing, daar teken ik voor ;)

En ik zit natuurlijk ook voor de buis vanavond, zat ik toch al, om het voetbal te volgen.

Astrid


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 12:20 
Na toestemming plaats ik nu de hele mail die ik ontving van de MS Stichting Nederland

----
Aanstaande donderdag wordt er meer bekend over de uitkomsten van het het CCSVI-onderzoek in het VU MS centrum. Naar aanleiding van die uitkomsten zal de MS Vereniging Nederland zich tot zowel het Ministerie van VWS als tot verzekeraars richten.

Voor de goede orde: Een Vandaag zal op donderdag om 18.15u een uitzending wijden aan het onderzoek.

Met vriendelijke groet,

Yelle Nuse
Mevrouw mr A-E. Nuse | directeur Multiple Sclerose Vereniging Nederland


------------einde citaat---------

NB; die TV uitzending is dus vandaag niet woensdag (oeps: niet donderdag; t zit niet mee :oops: :oops: ; snap je meteen waarom ik het mis had... ;)


Laatst bijgewerkt door joge op wo 16 jun 2010, 12:55, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 12:28 
Offline

Geregistreerd: zo 27 dec 2009, 14:41
Berichten: 65
Citaat:
NB; die TV uitzending is dus vandaag niet woensdag; snap je meteen waarom ik het mis had... ;)


Joge, vandaag is het woensdag :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 13:02 
Sorry allemaal; ik ben met m'n hoofd ergens anders. Morgen een beetje dotteren namelijk.. 8-)


Omhoog
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling