Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu do 28 maart 2024, 12:15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010, 12:06 
Qua voorlichting is de medewerking wel goed. In de komende editie van MenSen een interview met directeur Van Heel van Prescan en in het nummer daarna een interview met dr. van Oosten van de VU over zijn onderzoek.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: do 12 aug 2010, 17:02 
Beelen een idee?


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 14:34 
Dat zou dan weer voor een volgend nummer zijn. Ik heb maar een beperkt aantal pagina's en beperkt budget. Maar we blijven alles zoveel mogelijk volgen. Ook wat ander nieuws bijvoorbeeld, zoals de ontwikkelingen rondom Fingolimod, die veelbelovend zijn.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 14:58 
Roel Beelen doet 't vast gratis; ik verheug me al op een dubbelinterview Beelen- Van Oosten. Als je wilt, zal ik Beelen wel interviewen? Scheelt weer kosten..


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: vr 13 aug 2010, 15:50 
Offline

Geregistreerd: wo 09 jun 2010, 18:06
Berichten: 212
Beste Bastaan,

een jaar of 10 geleden deed ik mee aan een half jaar durend onderzoek (elke maand een mri)
naar Fingolimod (VU Amsterdam). Zo werkt het onderzoek: over 10 jaar is het opnieuw "veelbelovend".
Iedereen tevreden, behalve de patient.

Groet,
Jossi


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: za 14 aug 2010, 12:29 
@ joge: Ik kom er op terug, klinkt als een interessant aanbod. Maar moet nu eerst even het augustusnummer de deur uit zien te krijgen.

@ Jossi: Ik ben met je eens dat onderzoeken soms heel veel tijd in beslag nemen. Maar met Fingolimod is het wel zo dat het nu voor het eerst ook goedgekeurd en verkrijgbaar is. Het is zeker geen wondermiddel, maar de grote verbetering ten opzichte van andere middelen zit in de pilvorm. Pillen slikken in plaats van injecties is toch weer een stap vooruit qua kwaliteit van leven.


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 12:48 
Zo, vandaag MenSen in de bus. Een paar dagen terug las ik al dat ie bij anderen was aangekomen. Ik woon aan het randje van het land, dat zal het wel zijn; met het alfabet heeft het aflevermoment in ieder geval niks te maken; ik heet geen Zamboni of zo...

Gepaste aandacht voor CCSVI: mooi! Iedereen bedankt! En nou doorgaan! :P

En speciale dank aan Frans Slangen voor zijn brief! En nou maar wachten op reacties! Die jongens en meisjes hebben lange vakanties... :?


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2010, 23:16 
Offline

Geregistreerd: zo 25 apr 2010, 11:09
Berichten: 161
Ik zou ook de nieuwe menSen wel eens willen zien. Maar ik heb hem nog niet.
Niet iedereen krijgt hem gelijk. Nou ja verschil moet er zijn....... maar welk verschil eigenlijk???


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: za 28 aug 2010, 09:19 
:lol: Emma, misschien woon jij op een van de waddeneilanden; Schiermonnikoog of zo..? Ik dacht dat ik de laatste in de rij was, hier zo bijna in België... ;)

Sebastiaan weet vast te vertellen hoe dat zit met de volgorde van de verzending. Maar nu het 'ei' gelegd is, ligt die vast ergens op het strand...


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: MS vereniging
BerichtGeplaatst: za 28 aug 2010, 11:12 
Offline

Geregistreerd: zo 23 mei 2010, 16:17
Berichten: 222
Haha, ik heb 'm ook nog niet. En Zeeland heeft dit keer geen wateroverlast gehad! ;)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 79 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling