Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu ma 13 apr 2026, 19:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Polen 2010
BerichtGeplaatst: za 02 jan 2010, 12:59 

Even een herinnering:

Deze maand gaat het dus behoorlijk 'los' bij Dr Simka in Polen. In 'mijn' maand April staan er 24 mensen op de lijst. Als dat voor elke maand geldt, betekent dat dus dat we eind Januari 24 ervaringsverhalen hebben!!!!

Da's ongeveer het dubbele van eind Dec09! (schat ik, dus van de dingen die we lezen, maar volgens mij meldt 3/4 van de behandelde patienten zich wel)
Het aantal gaat behoorlijk omhoog!!!

Robert

Profiel  

Berichttitel: Re: Polen 2010
BerichtGeplaatst: za 02 jan 2010, 13:14 
Ik lees graag de ervaringsverhalen, op het Duitse forum, op Thims, daar las ik pas geleden verhaal van iemand die zijn aders tekort had, waardoor deze afknelden bij bepaalde bewegingen. hij probeert nu te slapen zonder zijn hoofd te draaien. Viel nog niet mee.
Zo leer je steeds meer, ook over de medicijnen die ze na die tijd geven, hoe mensen daarop reageren.

Heb jij al toestemming van zorgverzekering overigens?

Astrid

BerichtGeplaatst: za 02 jan 2010, 13:17 

Ik ben bezig...Meneer aarts krijgt het vergoed..als het onder veneuze insufficiëntie geschoven wordt.

Robert

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 23 jan 2010, 18:26 

Jaja..ongelofelijk maar waar, ik ben uitgenodigd in mei bij dr Simka.
Het is de bedoeling volgens hem om 7 dagen te verblijven dus dat houdt in het algehele onderzoek en behandeling!
Errug spannend!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 23 jan 2010, 18:35 

Welkom bij de club :mrgreen:

Robert

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 23 jan 2010, 21:49 
Is 7 dagen niet een beetje lang ? Ik sta gepland voor 10 maart doppler + MRV en indien nodig 11 maart behandeling. In mijn visie kom je dan dag later uit het ziekenhuis en vlieg ik de 13e terug naar de Lichtstad.

BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2010, 12:07 

Ik ga op zaterdag (13), heb dinsdag de MRV/DO (16) en woensdag *(17) operatie, drie dagen blijven hangen...20e terug.

Ben ik wel content mee :D

Robert

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 21:51 

Ikheb erg goed nieuws van dr Simka gekregen :D
.
Ik zou in de maand mei pas naar Polen mogen komen en kreeg nu een mailtje dat ik 26 april wordt verwacht bij dr Simka, YES!!!
Ben erg benieuwd en vind het ook heel erg spannend wat mij te wachten staat en of ik klachtenvrij terug zal komen!
Mijn grootste klachten zijn de vermoeidheid en erge duizelingen en zelfs flauwvalneigingen en flinke hoofdpijn elke dag.
Ik bid ervoor dat deze zware klachten snel zullen over gaan en dat ze de vernauwingen zullen vinden in mijn venen.
Jarenlang heb ik dit al zelf gedacht dat er iets mis moest zijn met mijn bloedvaten in de hals omdat de klachten alleen maar erger werden en soms zo bang was dat ik iets zou krijgen, pffff heb vaak in de rats gezeten hoor, hopelijk is straks alles weer wat beter en kan ik mijn leven opnieuw gaan invullen zonder deze klachten.

Ik kan bijna niet wachten om naar Polen te gaan.

Ik hou jullie op de hoogte hoor.
Wie van de MS patiënten hebben dezelfde klachten als ik?

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 23:14 
Meertje schreef:
Ikheb erg goed nieuws van dr Simka gekregen :D
.
Citaat:
Mijn grootste klachten zijn de vermoeidheid en erge duizelingen en zelfs flauwvalneigingen en flinke hoofdpijn elke dag.

Citaat:
Jarenlang heb ik dit al zelf gedacht dat er iets mis moest zijn met mijn bloedvaten in de hals
Ik idem,ook steeds gezegd...

Citaat:
Wie van de MS patiënten hebben dezelfde klachten als ik?

Ik heb dezelfde klachten (sinds mijn dertiende, na een ongeluk met de auto). 3 jaar geleden gediagnosticeerd, drie keer + twee keer onderzoeken MS RR.
Daarnaast heb ik last van tinnitis (spelling?), maar ik heb het gehoor gelijk aan een baby*tje (extreem goed gehoor dus, zei de KNO)... en dat kan dus niet, want tinnitis gaat gepaard met verslechtering gehoor. Ik heb dus heftige piep, altijd (eerst alleen rechts, nu ook links). Dit tinnitus/tinnitis verhaal zet ik er even bij, omdat ik bij msweb las dat men in Bulgarije ernaar vroeg.

Heel veel succes in Polen Meertje! Ik ben heel benieuwd!

Groet,

Xuup

BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 23:56 
Het aftellen kan beginnen meertje...succes natuurlijk.

Astrid

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]