Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu ma 13 apr 2026, 19:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Polen 2010
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 11:55 

Dat is goed nieuws Meertje!

Bij mij zijn ook al jaren duizeligheid en vermoeidheid de naarste klachten. Hoofdpijn heb ik als ik heel erg moe ben (met misselijkheid). Als kind en jong volwassene had ik bijna doorlopend hoofdpijn. Ik heb ook regelmatig druk achter mijn ogen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 13:20 
Ik draag voorlopig de rode lantaarn. Ik heb gisteren een mailtje gekregen van Euromedic Poland Marta Cichy dat ik op de wachtlijst sta van 2011. Dat duurt dus nog wel eventjes, ik heb de hoop dat voor die tijd inmdidels zoveel klinieken erbij zijn gekomen dat de wachtlijst een stuk korter is geworden.

BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 14:39 
Maar je staat dus wel op wachtlijst, ik meende dat een poosje geleden zelfs niemand meer op wachtlijst geplaatst werd, vanwege de lengte inmiddels.

Ik moet ook wachten tot januari 2011 hoor.

Astrid

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010, 11:47 

Oeps, hebben jullie dat ook al gelezen over één overleden persoon bij dr Zamboni door een CCSVI behandeling?
En dat er bij één persoon een stent was gaan wandelen naar zijn hartkamers met als gevolg een open hartoperatie voor de patiënt?

Ik vind het best wel eng nu allemaal als ik dit lees, maar ik wil me er niet door weerhouden om 26 april naar Polen te gaan.
Zou dit echt gebeurd zijn want ik kan er veder niets meer over terug vinden via diverse zoekmachines?
Er zijn dus wel risico's aan verbonden aan deze operatie het is toch best een hele ingreep zei mij neuroloog, het is niet zomaar een kleinigheidje hoor!

Misschien lees ik voor die tijd dat ik naar Polen ga nog meer over deze overleden patiënt, wil er toch graag meer over weten.
Mochten jullie een tip hebben of jullie al iets meer weten laat het mij dan even weten a.u.b.

ALvast bedankt voor jullie lieve mailtjes!!! :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010, 12:00 
Hallo, dit is onjuist nieuws.

Er is in de USA 1 patiënt overleden na een stentoperatie door dr. Dake, maar daarvan is vastgesteld dat dat NIETS met de operatie zelf te maken heeft gehad. Ze had een history van hersenbloedingen en ongelukkig genoeg kreeg Holly
op de weg naar huis in het vliegtuig weer een hersenbloeding toen ze sliep. Omdat ze bloedverdunners gebruikte agv de operatie, is de bloeding niet gestopt en is ze overleden.

Dat verhaal van Radeck met migrerende stents is waar, maar hij is niet overleden na de open hart operatie.

Dit is op msweb laatst uitgebreid besproken. Ook op Tims duikt het onderwerp regelmatig op. Het heeft NIETS met de balooning van Zamboni te maken.

Inge

lees ook even het commentaar van de msrc hierop svp:
http://www.thisisms.com/ftopict-10572.html

Laatst bijgewerkt door Gast op za 13 maart 2010, 12:03, in totaal 1 keer bewerkt.

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010, 12:02 
Ik vrees dat het verhaal van de overledenen ons blijft achtervolgen.

Is het niet zoiets als toen tampons net op de markt kwamen, horrorverhalen dat meisjes waren overleden omdat ze tampons gebruikten. :shock:

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010, 13:30 
Meertje, hoe kan het dat je wel het bericht over deze overleden mevrouw hebt gelezen en niet de ontzenuwing daarvan op diverse fora? Kun je me dat uitleggen? Misschien kunnen we dit soort misleiding dan effectiever bestrijden...

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010, 15:16 

Goeie vraag van je, ik las het toevallig op het CCSVI forum dit bericht en kon er juist nergens meer iets over vinden?
Daarom maakte ik me misschien ongerust omdat ik het nogal heftig vond.
ALs jij meer info hebt lees ik het graag hoor!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010, 16:16 

Meertje schreef:
Oeps, hebben jullie dat ook al gelezen over één overleden persoon bij dr Zamboni door een CCSVI behandeling?

Meertje, bedoel je nou een patient die geopereerd was door dr. Zamboni of een operatie door iemand anders met de Zambonimethode?

Monique

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 13 maart 2010, 17:19 
Meerjte, lees even hier voor de broodnodige ontspanning ;)
MSWeb Topic CCSVI-2 Bericht #1104
MSWeb Topic CCSVI-3 Bericht #747
Beide in de US gemeld en patienten van Dr. Dake.

Misschien moeten we deze berichten samengevat op de mainpage zetten want het blijkt een hardnekkig gerucht waar een ieder van schrikt...

Citaat:
In de media worden berichten verspreidt over ernstige complicaties na het uitvoeren van de liberation-methode van Dr. Zamboni. Het lijkt er op dat sceptici hiermee een tegengeluid willen laten horen en CCSVI-behandeling daarmee als risicovol wil afschilderen. De feiten liggen echter anders:

1. Dodelijk slachtoffer gemeld na de liberation procedure in de US.
Op www.thisisms.com is te lezen dat het hier gaat om forumlid 'Holy' die 2 dagen na haar behandeling tijdens haar terugvlucht is overleden aan een inwendige bloeding. Later is vastgesteld dat waarschijnlijk door een combinatie van een erfelijke ziekte en een (te) hoge dosis bloedverdunnende medicatie deze bloeding is opgetreden en niet als gevolg van haar angioplastiek-behandeling. Een familielid was hier eerder al aan gestorven...

2. Openhart operatie na liberation procedure in de US.
Op www.thisisms.com is te lezen dat forumlid Radeck na het plaatsen van meerdere stents er een is losgeraakt en in de buurt van het hart is terechtgekomen. Radeck heeft een open-hart operatie ondergaan en maakt het goed. Het betrof hier geen standaard liberation-procedure volgens het Zamboni protocol. Dr. Zamboni hanteert vooralsnog alleen balloning en geen plaatsing van stents, laat staan meerdere tegelijk.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]