Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu ma 13 apr 2026, 19:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 21:39 

Maar er komt dus wel een vervolg onderzoek in de VU ??????

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 21:54 
En die andere behandelingen, waar van Oosten op doelt ( nieuwe medicatie? ) die zomaar psycholisch effect kunnen hebben en dingen in beweging zet....die medicijnen zijn toch gewoon verstrekt? Of zie ik het nu verkeerd.

Ik heb 1 vandaag gemailt, dat ik een kritische vraagstelling erg heb gemist. Zij hadden zich duidelijk niet ingelezen en wisten niets te melden over studies wereldwijd.( in hun aankondiging stond zelfs dat het vernauwing van slagaders betreft )

Er werd niet doorgevraagd, waarom maar 20 patienten, waarom heeft het zo belachelijk lang geduurd, wat hebben ze precies gevonden?
En dan de mening van neuroloog zetten tegenover die van 2 patienten, waarom niet Dr Simka of de Belgische arts?

Astrid

BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 22:25 

Misschien krijgen de controle personen op latere leeftijd wel andere neurologiche klachten.
Ik vind het onder zoek ook veel te klein. Hoop echt dat ze een vervolg onderzoek gaan doen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2010, 22:31 

richard14 schreef:
Misschien krijgen de controle personen op latere leeftijd wel andere neurologiche klachten.
Ik vind het onder zoek ook veel te klein. Hoop echt dat ze een vervolg onderzoek gaan doen.

In Buffalo is het ook allemaal veel grootser opgezet.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 09:09 

Wij gaan gewoon door. Hij heeft niet in de gaten dat hij zichzelf belachelijk heeft gemaakt door deze uitzending. Waar gaat het nu eigenlijk om, om de onderzoeken of de resultaten van de behandeling??? Ik weet het wel. Het gaat over de resultaten van de behandeling.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 11:15 

Op nu.nl staat ook een stukje. Daar staat dat ze wel een vervolg onderzoek gaan doen. Beetje raar dat je zecht dat het niets is maar er wel verder mee gaat.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 17 jun 2010, 12:51 

De trein is niet meer te stoppen. En ergens in dit jaar zal van Oosten helaas op het spoor staan zonder er erg in te hebben. Dan hebben we alle bewijzen waarom ze hier maar niets mee willen doen. Die dag zal sneller komen dan dat hij verwacht.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2010, 16:34 
Ik hoop oprecht voor alle betrokken patiënten dat er snel een moment komt dat ze (ook door het VU) worden behandeld en dat wordt gekeken of zo'n behandeling ook wat oplevert. Ook zij kunnen niet wachten op een verbetering van de bloeddoorstroming van hun hersenen. Het academische geneuzel moet eens afgelopen zijn. Ik ben bang dat dr. Bob zich door zijn onderzoeksmethode in de eigen voet heeft geschoten. Veel andere onderzoeksgroepen tonen wel een verband aan.

Om in voetbaltermen te spreken in deze tijd ;) : zijn wij nou zo slim, of zijn jullie zo dom :?: :?:

BerichtGeplaatst: vr 18 jun 2010, 22:31 

Eerlijk gezegd snap ik niet dat zo'n klein onderzoek de maatstaf kan zijn voor de situatie van MS patienten in Nederland. In allerlei grotere landen lopen onderzoeken en is er bewijs voor een relatie van CCVSI en MS en hier doen ze net of ze de enige wetenschappers ter wereld zijn die de waarheid kennen.Welk een arrogantie.
De tijd dat Nederland echt op de kaart stond ligt ver achter ons(VOC). Het is te hopen dat de vaatchirurgen zich eens roeren en dat de neurologen met hun enorme kennis van het zenuwstelsel zich eens even stilhouden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 19 jun 2010, 11:51 

deroode schreef:
is er bewijs voor een relatie van CCVSI en MS en hier doen ze net of ze de enige wetenschappers ter wereld zijn die de waarheid kennen.Welk een arrogantie.

Het is te hopen dat de vaatchirurgen zich eens roeren en dat de neurologen met hun enorme kennis van het zenuwstelsel zich eens even stilhouden.

Die v. Oosten kwam bij mij ook heel arrogant en betweterig over. Zelfs mijn moeder die ook zat te kijken belde mij op om te vragen of die arrogante man mijn arts was. Dat is hij gelukkig niet.

In Nieuwegein zijn vaatchirurgen ermee bezig dus het is te hopen dat zij er snel achter komen hoe het werkt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]