Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu ma 13 apr 2026, 19:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 24 jun 2010, 10:26 
Robert, dat is de beste opmerking die ik sinds lang heb gehoord :D Ik denk ook dat zij moeten gaan samenwerken, Zamboni en Simka zie je al wel regelmatig samen verschijnen op conferenties. Dr Beelen lijkt mij ook een hele goede daarvoor.

Astrid

BerichtGeplaatst: do 24 jun 2010, 10:34 

FF uit Tims geplukt:

22/6
Citaat:
This is true. I am in Buffalo and was contacted yesterday to be in the first cohort of 10 people to receive testing (to be conducted today and tomorrow) and, if positive for CCSVI, receive treatment next Wednesday.

I was disqualified because I do not take any disease modifying drugs (DMDs). It was mentioned that 5 others preceding me were disqualified for the same reason.

I was told that the first cohort of 10 were to prove the safety of the procedure. The second cohort of 20 would have a 50% chance of actually receiving angioplasty. The other half would receive a sham procedure.

Dus 30/6 krijgen mensen de behasndeling.
Ze moetem op medicatie zitten, tsja...wat kan de reden daarvoor zijn?
1. Om te kunnen zeggen dat de verbetering door de medicatie komt?
Denk het niet, ik denk juist dat als mensen geen medicatie krijgen de critici zeggen dat medicatie ook tot resultaten zou leiden.
2. Om aan te kunnen tonen de de behandeling werkt?
Denk het wel, er worden eerst 10 mensen behandeld om de veiligheid aan te tonen, dan 20 mensen waarvan de helft geen angio krijgt.
Dus......en medicatie plus behandeling >> verbetering?
en medicatie en fake behandeling >>> geen verbetering?

Da's mijn positieve benadering.

Robert

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 24 jun 2010, 13:08 

Ik help het je hopen Robbie.
Tot het tegendeel bewezen is krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel.
Toch lijkt het mij verstandiger om mensen te behandelen die geen medicatie krijgen , maar vermoed dat ze dan geen toestemming hadden gekregen.
Dat zou natuurlijk veel te gevaarlijk zijn , positieve resultaten zijn dan de boodschap voor mensen om te stoppen met hun medicatie want er is een betere remedie.
En met medicatie zijn de positieve resultaten vooral geen reden om te stoppen met medicatie want, wie weet wel veroorzaakt door de medicatie of de combinatie..
Grote financiële belangen!

En de hele wereld kijkt mee !

Nanda

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]