Chronische Cerebro-Spinale Veneuze Insufficiëntie

Forum
Het is nu ma 13 apr 2026, 20:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2010, 04:39 
video CBC radio-interview met Zamboni

Berichttitel: Demonstratie in Italië
BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2010, 01:29 
Video demonstratie in Italië. Liberateci dalla Sclerosi Multipla.

BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2010, 03:01 
Steve Garvie op Local CCSVI Radio

BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2010, 22:53 
Marc, the wheelchair kamikaze heeft weer een episode toegevoegd. Wat kan die kerel schrijven:

http://www.wheelchairkamikaze.com/

BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 18:51 
First Regional Workshop "CCSVI and MS" - Zamboni spreekt in Italië; Engels ondertiteld.

BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 19:59 
Marsei schreef:
First Regional Workshop "CCSVI and MS" - Zamboni spreekt in Italië; Engels ondertiteld.

Zeer interessante video, Marsei. Ik kan helaas alleen maar t/m deel 3 (van de 14) ontdekken.

Zamboni geeft ook een goede verklaring waarom de cijfers van hem (95%) anders zijn dan die van Buffalo (65 - 80%). Dat geeft meteen een verklaring dat de genen een rol spelen bij MS.

Zamboni benadrukt voor de zoveelste keer dat de golden standard is: de Echo doppler met het juiste protocol EN de catheder angiography.

Hij zegt verder: "de MRI zegt niets". Ik moet afgaan op de ondertiteling, ik denk echter dat hij zegt dat de MRI niet alles laat zien.

De rest zijn mijn gedachten: met de MRI kan je prima de vernauwingen laten zien, maar de MRI kan ook een goed ogende (niet vernauwde) jugular laten zien, waarin echter geen goede bloodflow is (bv. door een niet goed werkende klep). De MRI laat in dit geval zien dat het perfect eruit ziet, maar dat is niet correct.

Dus ik denk daarom dat bv. Prescan, die geen (invasieve) catheder angiography doet, nooit aan de 90 - 100% komt. Misschien dat ze dat moeten gaan overwegen om dit in het scan-traject ook te doen (indien dit van de Duitse regelgeving mag).

Laatst bijgewerkt door Willem57 op zo 09 mei 2010, 10:31, in totaal 1 keer bewerkt.

BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 20:09 
Ik heb alleen deel 1 nog maar bekeken. Ik zal deel 2 en 3 er ook bijzetten. Misschien komen de overige delen nog.

Laatst bijgewerkt door Gast op do 06 mei 2010, 20:13, in totaal 1 keer bewerkt.

BerichtGeplaatst: do 06 mei 2010, 20:11 
deel 2
deel 3

BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 04:49 
De vertaling van de overige delen volgt.

BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2010, 05:09 
Anne Kingstone op Global CCSVI Radio. Anne Kingstone wrote the MacLeans article "Miracle cure".

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 187 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]