Naar homepage
Aanmelden op het CCSVI.nl forum
Lees Voor (ReadSpeaker)    A-   A+
Over CCSVI.nl | Zoeken | Contact | Forum
CCSVI.nl is onderdeel van de
Franz Schelling Website
meer informatie

Samenwerking Franz Schelling Stichting met Stichting MS Research

2 februari 2011

Eind vorig jaar hebben de Stichting MS Research en de Franz Schelling Stichting (waar CCSVI.nl onder valt) afgesproken samen te werken.

Wij delen met MS Research de wens dat voor alle mensen met MS zo snel mogelijk een goede, adequate behandeling wordt gevonden en dat in het hier en nu de kwaliteit van leven van mensen met MS zo optimaal en goed mogelijk is.

Ieder levert daar op zijn eigen wijze en vanuit, soms dezelfde en soms verschillende, inzichten een bijdrage aan.
De intentie is dezelfde: MS de wereld uit!

De Stichting MS Research en de Franz Schelling Stichting overleggen periodiek met elkaar en bekijken waar zij elkaar kunnen ondersteunen en/of aanvullen. Zo zal bijvoorbeeld op de site van MS Research een directe link naar www.CCSVI.nl actief zijn, zodat mensen die meer of andere informatie over CCSVI willen dan op die website te vinden is, direct worden doorverwezen naar onze site. En staat er op onze site een directe link naar MS Research.

Op dit moment wordt gekeken naar verschillende wijzen waarop mensen met MS vanuit gezamenlijkheid zo goed mogelijk kunnen worden bediend. Nader bericht volgt.

MS-Research                    Franz Schelling Stichting